Terug naar overzicht
Hey Shibby, ik zit met hetzelfde "probleem" als jij. Ik heb normaal drie meisjes van 2,4 en 5 jaar. Wij zitten ook met het dilemma waar we kleedjes gaan kopen. Ik wil echte prinsessenkleedjes en de meisjes zelf ook, maar die zijn vrij duur en die kunnen ze daarna niet meer aandoen. Ik vind het ook gevaarlijk om via zo'n sites te bestellen zonder dat gezien te hebben. Wat als het niet past? Dan komt ook nog eens het problemen dat die maar blijven groeien. Dus hoe lang op voorhand ga ik best kijken.Voor de schoentjes ga ik gewoon ballerina's nemen. Die kunnen ze nadien nog aandoen. En aangezien er met de haartjes niet veel kan gedaan worden ga ik kleine tiara's kopen en dan heb ik ook geen kapster nodig die 's morgens ook nog eens de haren van drie kleine gibberkontjes moet doen.Ik hoop dat ik per kindje met €50 toekom.Ik ga denk ik kleurpotloodjes en tekeningen meenemen voor in de kerk, want een uur kan je die inderdaad niet stil op een stoel zetten. Als ik een oplossing heb gevonden laat ik het je weten.groetjesSarah
Oei 50 euro lijkt me weinig om ze helemaal te kleden. Als je niet veel geld wil geven en toch iets moois wil, lijkt de zara me een goeie winkel en ook de benetton in gent heeft mooie kinderkleding die schappelijk is van prijs. Ideaal om in de solden te gaan kijken als je in augustus trouwt.
Ik heb 1 bruidsmeisje van 6jaar. De ouders kopen zelf de kledij, ik ben wel meegegaan met m'n schoonzus achter een mooi kleedje voor m'n bruidsmeisje.Dat was bij Seppe en Sien, in Zelzate, zeker de moeite!Het kleedje was wel niet goedkoop, uit de communie collectie.
Hey Inge, ik denk ook dat 50 euro te weinig is. Als ik mooie kleedjes zie zitten die al boven de 50 euro. Mijn kleine prinsesjes moeten ook stralen die dag ;)Eéntje ervan gaat er helemaal mee in op. Dan is ze aan het vertellen dat ze een roos kleedje gaat aandoen zoals assepoester en bloemetjes in haar haar. kei schattig!!!Dat het maar rap 18 augustus is...
Wij hebben onze kleedjes in de H&M gekocht, iets van een 15 euro het stuk. Nu is het dé periode om gepaste kledij te vinden voor de bruidsmeisjes, met de communies in het vooruitzicht. Ik denk dat je in JBC ook wel iets kan vinden. Er is ook een winkel die uitverkoop doet/deed (?), rechtover waar vroeger de Bilbo was in Brugge. Daar hebben wij in het najaar kleedjes gekocht voor hun communie (was eerst bedoeld voor de trouw, maar bleek iets te wit te zijn).
Ik heb de kleedjes voor mijn bruidskindjes van bij zara en hema! 45 euro voor schoentjes, kleedjes, vestjes en een diadeempje! En ze zullen er geweldig uitzien! Een grijs kleedje met roze vestje, roze diadeempje met bloem en zwarte schoentjes!
Een beetje afhankelijk van wat je wil hé!Mooie winkels hier in de buurt zijn Knuffel (Zedelgem), Inno (heel breed gamma aan merken - Brugge), New babyboom (Brugge), Scoubidou (Brugge),...
in de CenA en anders www.sweetsyouwell.nl Heb eentje voor mijn dochter besteld ook vol argwaan maar perfecte service en niet duur! Schoenen daarentegen kosten stukken van mensen. Maar mijn kinderen hebben dan ook steeds rondinellaschoenen nodig voor de steun.
Een adresje in de buurt van Gent: Tonina in Zwijnaarde (www.tonina.be ) Daar hebben ze verschillende merken en vaak mooie kortingen.
Wij hebben onze eigen kinderen gekleed uit de communiecollectie bij C&A, mijn 2 dochters zijn hetzelfde gekleed, wij zijn wel al begin februari geweest toen de collectie er nog maar een paar weken hing en we dus heel veel keuze hadden. De 3 oudsten zijn gekleed voor een 130€, schoenen halen we maar in juni. Mijn jongste (nu 5 maand) heeft nog niks, ik weet niet goed welke maat hij zal hebben binnen dit en een kleine 3 maand dus daar ga ik later voor kijken.Groetjes Marijke
Bedankt voor alle tips!