Terug naar overzicht
HeyGeniet van die vlindertjes! Wij trouwen 1 dagje later voor de wet, en binnen drie weken voor de kerk, en ik begin ook al kriebeltjes te voelen.GroetjesVicky09.09.06
Hey Kris,wij trouwen ook op 25 augustus... Ik ben nogal nerveus aan het worden... Inderdaad, het is afwachten wat het weer zal worden, maar ik denk goed!! :-)Voor de rest moeten wij nog een aantal kleine zaken doen (zoals misboekje kopiëren, tafelafroeping in elkaar steken enz...). Het is nu echt wel niet lang meer... Maar ik moet nog werken tot dinsdagmiddag, dat is echt balen... Maar ja, het zal nu wel heel vlug gaan allemaal.Ik bid voor mooi weer. En voor de rest ga ik 1000% genieten!! Wens dat ook aan jullie toe!Vele groetjes,en succes den 25ste!!Saar & Frank25/08/06
hey Kris en Saar,wij trouwen ook volgende week vrijdag. Het begint nu toch wel al te kriebelen als ik aan de 25ste denk. Wij moeten ook nog enkele kleinigheden in orde brengen zoals nog een cadeau voor 1 getuige zoeken, tafelafroeping, een tekstje in ons gastenboek schrijven, snoepjes verpakken voor de kindjes aan de kerk,... Morgen mag ik m'n kleedgaan halen, dus hopelijk zit het perfect.Laten we allemaal duimen voor mooi weer :-)Groetjes en nog veel succes tijdens de laatste voorbereidingsweekKatleen en Wim25/08/2006
Hey,maak er een mooie dag van volgende week en geniet er van hé! Ik trouw pas volgend jaar 28/04/2007 en ben beetje jaloers omdat jullie dag er bijna is.Veel geluk samen.Groetjes Ina
Wij trouwen ook volgende week vrijdag.Ik moet nog enkel de muziek naar het gemeentehuis brengen.Het zou in de tweede helft van volgende week droger blijven. Duimen maar!groetjes Kelly