Nu Online
Momenteel zijn er 627 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 7 dagen

18-8-2006 12:22:29
Hallo bruidjes,

Binnen 7 dagen is het zover. Ik begin al een beetje zenuwachtig te worden. Ik ben bang dat we iets vergeten zijn. Zijn er nog bruidjes die 25 augustus trouwen?
Hopelijk valt het weer een beetje mee.

Groetjes Kris
25/08/2006

25-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 885

9-9-2006
 Meld misbruik18-8-2006 12:29:01

Hey

Geniet van die vlindertjes! Wij trouwen 1 dagje later voor de wet, en binnen drie weken voor de kerk, en ik begin ook al kriebeltjes te voelen.

Groetjes

Vicky
09.09.06

Saar
25-8-2006
 Meld misbruik18-8-2006 13:26:40

Hey Kris,

wij trouwen ook op 25 augustus... Ik ben nogal nerveus aan het worden... Inderdaad, het is afwachten wat het weer zal worden, maar ik denk goed!! :-)
Voor de rest moeten wij nog een aantal kleine zaken doen (zoals misboekje kopiëren, tafelafroeping in elkaar steken enz...). Het is nu echt wel niet lang meer... Maar ik moet nog werken tot dinsdagmiddag, dat is echt balen... Maar ja, het zal nu wel heel vlug gaan allemaal.

Ik bid voor mooi weer. En voor de rest ga ik 1000% genieten!! Wens dat ook aan jullie toe!

Vele groetjes,

en succes den 25ste!!

Saar & Frank
25/08/06

Katleen
25-8-2006
 Meld misbruik18-8-2006 14:17:03

hey Kris en Saar,

wij trouwen ook volgende week vrijdag. Het begint nu toch wel al te kriebelen als ik aan de 25ste denk. Wij moeten ook nog enkele kleinigheden in orde brengen zoals nog een cadeau voor 1 getuige zoeken, tafelafroeping, een tekstje in ons gastenboek schrijven, snoepjes verpakken voor de kindjes aan de kerk,...
Morgen mag ik m'n kleed
gaan halen, dus hopelijk zit het perfect.

Laten we allemaal duimen voor mooi weer :-)

Groetjes en nog veel succes tijdens de laatste voorbereidingsweek
Katleen en Wim
25/08/2006

Ina
28-4-2007
 Meld misbruik18-8-2006 14:41:29

Hey,maak er een mooie dag van volgende week en geniet er van hé! Ik trouw pas volgend jaar 28/04/2007 en ben beetje jaloers omdat jullie dag er bijna is.
Veel geluk samen.
Groetjes Ina

Kelly
25-8-2006
 Meld misbruik18-8-2006 14:59:34

Wij trouwen ook volgende week vrijdag.
Ik moet nog enkel de muziek naar het gemeentehuis brengen.
Het zou in de tweede helft van volgende week droger blijven. Duimen maar!

groetjes Kelly

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...