Terug naar overzicht
Als de schoonmoeder haar kleed eerst had gekocht, zou jou moeder dan ook haar kleur aan de schoonmoeder moeten aanpassen? Daar had je waarschijnlijk beter op voorhand afspraken rond gemaakt. Nu komt het bij mij toch over alof de moeder van je vriend zich maar moest aanpassen aan jou moeder. Lijkt me echt niet fijn voor haar.
Hey Elke. Akkoord, het is zeker niet leuk en hier eens stoom afblazen doet zeker deugd. Ik vind eerlijk gezegd wel dat het kleur van het kleed van je mama niet afsteekt met dat van de rest. Ik denk zeker niet dat je mama uit de toon gaat vallen. Daarenboven staat ze heel mooi met het kleed en het kleur ervan en dat vind ik nog veel belangrijker. Om je mama op te peppen zou ik haar echt duidelijk maken dat ze zal stralen ongeacht het kleur van de rest. Geef toe, na de bruid, is de mama van de bruid toch een spring-in-t-oog die zo gelukkig zal kijken dat niemand om het kleur zal geven.Ik ben ook blij voor je dat je kapsel en make-up in orde komen. Nu kan je al gaan uitkijken naar de dagen voor de proefversie!GroetjesRebecca