Terug naar overzicht
Naar welke soort locaties ben je op zoek? Strak, modern of eerder romantisch, landelijk? Ik ben niet van de buurt maar eigenlijk heb je standaard locaties die je in elke regio terug vindt. Fabriekspanden, stationsgebouwen, parkeerterreinen (klinkt raar maar ik heb al wat foto's gezien in een ondergrondse parking die bijna leeg was en waw - echt modern en strak! Moet wel je stijl zijn.) Is er een plaats met een speciale betekenis voor jullie? Musea of brouwerijen in de buurt ...Ik denk luidop maar het is moeilijk, ik geef het toe!Succes met de zoektocht!!GroetjesRebecca
Hallo!Wij wonen in Schoten en hebben voorlopig het Centraal Station in Antwerpen als locatie moest het slecht weer zijn. Ik heb van vrienden er is een shoot gezien, was echt heel leuk en heel mooi! Ik zal nog eens verder nadenken over een plaats iets dichterbij!groetjes,Sophie
Wij hebben uiteindelijk iets heel leuks gevonden : kasteel Domein de Renesse in Oostmalle. Dat heeft een prachtige buitenlocatie bij goed weer maar ook een mooi kasteel als binnenlocatie bij minder weer. xxx