Terug naar overzicht
Het is beter om een afspraak te maken. Zo ben je zeker dat ze tijd kunnen vrijmaken voor je. veel succes alvast! ;-)
Zeker met afspraak! Zo hebben ze alle tijd voor jou, als het net druk is in de winkel en je hebt geen afspraak, zal het maar een haastig gedoe zijn vrees ik. Bij de meeste is het zelf alleen op afspraak.Veel succes met het zoeken van jouw bruidsjurk!
In de meeste bruidswinkels hebben ze liefst dat je een afspraak maakt op voorhand. Dat is ook vooral omdat het passen van trouwjurken meestal heel wat tijd in beslag neemt (aan-en uitkleden, ...)
zeker een afspraak maken, sommige winkels werken alleen maar op afspraak. ik heb zelf een maand en een half op voorhand een afspraak gemaakt maja ik was vroeg . en ik heb in 3 dagen 3 winkels gedaan.
Je maakt best een afspraak. Er Moeten pashokjes vrij zijn. Heb zelfs al voorgehad dat ik een afspraak had gemaakt en dat de andere pasbeurten uitgelopen waren waardoor er geen hokje vrij was voor mij. Was wel niet zo erg omdat ik dan ideeën kon opdoen hij andere bruidjes. Het passen is echt fun fun fun. Geniet ervan!
Weet niet van waar je juist bent maar bij Jagré in Antwerpen en Deurne hoef je geen afspraak te hebben.grtz
Ik zou eerst eens bellen naar die winkels waar je zou langsgaan. Op woensdag hebben ze misschien minder volk dan op een zaterdag.Succes met je zoektocht
Ik zou toch ook bellen voor een afspraak hoor. Heb al bij een aantal verkoopsters horen vallen dat ze het niet zo leuk vinden als mensen zomaar zonder afspraak in de winkel binnen komen. Veel plezier alvast bij het passen