Nu Online
Momenteel zijn er 289 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fiat 500 voor de suite

18-4-2012 23:06:25
Hoihoi,

Wij zijn op zoek naar mensen met een fiat 500. Of naar verhuurbedrijven voor fiat 500.
Voor onze suite zouden we graag dit type wagens vinden omdat dit goed past bij ons vervoer.
Het probleem is dat wij hier eigenlijk geen budget voor hebben, we kunnen uiteraard wel de benzine/diesel vergoeden.

Regio: West-Vlaanderen, Kortrijk

Groetjes
Ellen

Ellen
25-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 519

Daphné
21-9-2012
 Meld misbruik19-4-2012 20:36:32

Tof!! Wij trouwen ook in de Fiat 500 van mijn broer!

Succses met je zoektocht xxx

mona
27-7-2013
 Meld misbruik20-4-2012 10:05:47

Misschien moet je vermelden of je op zoek bent naar het oude of het nieuwe model. Ik heb een nieuwe Fiat 500 cabrio, maar ik woon aan de andere kant van het land. 'k Zie het niet echt zitten om enkel voor brandstofkosten naar Kortrijk te rijden voor mensen die ik niet ken eigenlijk... Maar je ziet ze wel meer en meer rijden, dus als je het nieuwe model zoekt moet dat toch wel te vinden zijn denk ik.

Ellen
25-5-2012
 Meld misbruik21-4-2012 0:08:16

Ja liefst het nieuwe model idd en ik vind het maar normaal dat je het niet ziet zitten om zomaar even naar Kortrijk te rijden.
Ik verwacht ook eigenlijk niet dat het mogelijk zal zijn, maar wie niet waagt niet wint e!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...