Terug naar overzicht
Hey Sarah,Ik ben even op de website gaan kijken. Er staat een mailadres ivm winkels in België.Hierbij de link naar de pagina waar ik dat heb gevonden. Hopelijk ben je er iets mee.http://www.alfredangelobridal.eu/content.aspx?ContentID... GroetenEvelien
Merci Evelien!
Wat dacht je van een dagje Londen of Parijs? Maar idd de flower girls disney collectie is in belgie niet beschikbaar hoe het met nederland zit weet ik niet. Vind ik ook heel spijtig want alfred angelo is mijn favoriete ontwerper en ik ben echt niet mooi met de disney jurken.
@ Ellen: het zijn echte prinsessenkleedjes hè?! Heb 1 van je items gelezen. Vindt het erg voor je, maar ik ben ook 1 van de vele bruidjes die niet het kleed zal aanhebben waar ze altijd van gedroomd heeft. Ik wou altijd een echt Sissi-kleed, maar dat was afschuwelijk. Ik denk dat de mensen zich zouden afgevraagd hebben waar dat kleed met dat meisje heen ging. Maar geloof me als je jouw kleed hebt gevonden gaat dat 'droomkleed' verdwijnen als sneeuw voor de zon. Toen ik mijn kleedje aandeed wist ik het direct: dat kleed is speciaal voor mij gemaakt. Voor jouw hangt er ergens in een winkel ook een kleedje dat speciaal voor jouw gemaakt is. Groetjes