Nu Online
Momenteel zijn er 320 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ook hier 99dagen en de ringen zijn klaar!!

19-4-2012 7:02:59
Hey iedereen,

Zoals de titel het zegt staan er hier ook nog maar 99dagen op de teller.
Ik was er gisteren nog met mijn verloofde over bezig dat we rond de 500 gestart zijn en dat er nu nog maar 2 cijfers over blijven :-)
Het zal er nu heel snel zijn.
Gisteren hebben ook van onze juwelier Wim Meeusen bericht gekregen dat onze ringen klaar zijn, ook al weten we welke we gekozen hebben toch blijft het enorm spannend.
We gaan ze straks halen en kan niet wachten om het resultaat te zien.

Groetjes
Joeri

Joeri
28-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 499

Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik19-4-2012 9:20:28

Hé datumgenoot :-),
Leuk hé: het eerste cijfer zien verdwijnen :-)
Tof dat jullie ringen al klaar zijn! Geniet ervan!
En inderdaad, de dag zal er snel genoeg zijn (ook al lijken de weken soms traag voorbij te gaan, we zullen snel genoeg eind juli zijn)
Veel plezier nog met de voorbereidingen!
Groetjes

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik19-4-2012 9:22:09

Hey,

Inderdaad toch weer leuk om de ringen nog eens te zien hé en ze thuis te hebben liggen...

En inderdaad nu kan het echte aftellen toch al een beetje beginnen hé,ik zit nog aan 147

Groetjes

Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik19-4-2012 10:19:26

hallo Joeri

Vanaf nu gaat het heel snel hoor. Eenmaal onder die 3 cijfers.
Alle dat idee had ik hier toch eenmaal onder die 3. En als ik nu kijk hier staat nog 21 op de teller. Nu beginnen we met de eindregelingen.
Succes nog met de voorbereidingen.

Nancy
19-5-2012
 Meld misbruik19-4-2012 11:35:22

Wij zijn begonnen aan 350 dagen ongeveer. Nu nog exact een maand. Die 100 is inderdaad een magische grens, vanaf nu gaat het supersnel!!!

Nog veel succes met de voorbereidingen

Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik19-4-2012 12:24:40

Hey Joeri

SUPER he :-) Een kleine 30 dagen geleden postte ik net hetzelfde berichtje en ik zit nu nog maar op 71 dagen. SPANNEND!

Geniet nog van jullie voorbereidingen (en jullie ringen :-)) want zoals iedereen zegt: het zal snel jullie dagje zijn!

Groetjes
Melissa

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...