Terug naar overzicht
Hé datumgenoot :-),Leuk hé: het eerste cijfer zien verdwijnen :-)Tof dat jullie ringen al klaar zijn! Geniet ervan!En inderdaad, de dag zal er snel genoeg zijn (ook al lijken de weken soms traag voorbij te gaan, we zullen snel genoeg eind juli zijn)Veel plezier nog met de voorbereidingen!Groetjes
Hey,Inderdaad toch weer leuk om de ringen nog eens te zien hé en ze thuis te hebben liggen...En inderdaad nu kan het echte aftellen toch al een beetje beginnen hé,ik zit nog aan 147 Groetjes
hallo JoeriVanaf nu gaat het heel snel hoor. Eenmaal onder die 3 cijfers.Alle dat idee had ik hier toch eenmaal onder die 3. En als ik nu kijk hier staat nog 21 op de teller. Nu beginnen we met de eindregelingen. Succes nog met de voorbereidingen.
Wij zijn begonnen aan 350 dagen ongeveer. Nu nog exact een maand. Die 100 is inderdaad een magische grens, vanaf nu gaat het supersnel!!!Nog veel succes met de voorbereidingen
Hey JoeriSUPER he :-) Een kleine 30 dagen geleden postte ik net hetzelfde berichtje en ik zit nu nog maar op 71 dagen. SPANNEND!Geniet nog van jullie voorbereidingen (en jullie ringen :-)) want zoals iedereen zegt: het zal snel jullie dagje zijn!GroetjesMelissa