Nu Online
Momenteel zijn er 709 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kousenband en ringkussentjes te koop!

19-4-2012 10:06:46

Hallo,

Nu we bijna een jaar getrouwd zijn, een verhuis in het verschiet hebben en in september mama en papa worden, is het tijd om een paar spulletjes weg te doen. Zoals 2 kousenbanden met een blauw strikje op. Something blue is dan ook inorde :-) leuk meegenomen. Alsook 2 ringkussentjes, een eenvoudig kleintje en een groter met (stras)steentjes. Als jullie interesse hebben in één van volgende dingen, mag je een privé-berichtje sturen met jouw e-mailadres. Dan stuur ik een foto door. Prijzen zijn overeen te komen...

Nog veel succes met de voorbereidingen.
Kelly

Kelly
30-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 865

Marieke
18-8-2012
 Meld misbruik19-4-2012 11:18:21

Hey Kelly

Je mag me gerust eens foto's doorsturen: marietjes@hotmail.com alsook de prijs die je eventueel zou willen.

Groetjes
Marieke

kaatje
29-6-2012
 Meld misbruik19-4-2012 12:49:40

hallo kelly,

ja mag mij ook eens een foto doorsturen en de prijs
kaatjedebuy@hotmail.com

groetjes
kaatje

Tine
26-5-2012
 Meld misbruik20-4-2012 11:41:55

Hallo Kelly,

je mag mij ook een mailtje sturen tine.b@hotmail.com

Brenda
7-7-2012
 Meld misbruik20-4-2012 15:27:15

Hoi Kelly,

Ik weet niet van waar je afkomstig bent, maar je mag de foto's + prijs doormailen naar volgend adres: bceulemans@hotmail.com
Bedankt!

Trice
19-5-2012
 Meld misbruik4-5-2012 13:53:23

Proficiat met je zwangerschap.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...