TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Melissa
30-6-2012
|
19-4-2012 12:15:19
Hey Sandra
Ik had na een half jaartje wachten vorige week mijn eerste pas. Ik had mijn schoenen en lingerie mee, en had een eerste proefkapsel bij de kapper laten maken. Mijn juweeltjes heb ik nog niet... maar je kan ze zeker meenemen om te kijken of ze bij je kleed passen!
Heel veel plezier morgen en geen nood: als je je kleed weer aanhebt zal dat gevoel snel weer terug zijn!
Groetjes Melissa
|
|
Sandra
7-9-2012
|
19-4-2012 12:22:59
Dag Melissa,
Wel...de juweeltjes...ga ze misschien wel meenemen maar proefkapsel ga ik pas tegen de volgende pas laten doen. En make-up doe ik nu wel even zelf...toch beter zicht :-) dan zonder...
Ik hoop het...wil het wauw gevoel terug!!
groetjes!
|
|
Stephanie
5-5-2012
|
19-4-2012 12:32:11
Jouw pasdag is er ook bijna :-)
Ik had mijn juwelen zelf niet mee. Omdat ik toch al vast van overtuigd ben wat ik ga aandoen van juwelen. Ik had naast mijn schoenen en lingerie, ook mijn hoepelrok en sjaaltje bij. Van de lingerie heb je alleen de bh nodig. Die mag je eerst aandoen vooraleer ze komen helpen om het kleed aan te doen. het komt wel goed, als ik toen mijn kleed zag hangen aan het pashokje had ik direct een goed gevoel. Dat zal bij jou ook wel het geval zijn. Als je toen overtuigd was komt het zeker en vast goed. Ik wens je een leuke paservaring. groetjes
|
|
sarah
18-8-2012
|
19-4-2012 12:36:05
Hey Sandra, ik heb 5 mei mijn eerste pasbeurt en ben ook super zenuwachtig. Ik heb net hetzelfde gevoel als jij: wat als ik het niet meer mooi vind?! Ik heb mijn kleed al duizend keer opgezocht op internet en ik vind dat dat een heel ander kleed leek toen ik het aanhad. Het zal wel allemaal normaal zijn zeker? Ik neem mijn schoen en juwelen mee om zeker te zijn dat alles bij mijn kleed past. Als het niet zo is kan ik nog iets anders zoeken. Veel succes morgen!
|
|
caroline
9-6-2012
|
19-4-2012 12:40:21
Hey Sandra,
Ik ga ook morgen :)! Ik neem mijn juwelen niet mee, want die heb ik daar gekocht en gepast toen ik mijn kleed gekozen heb. Mijn lingerie en schoenen ga ik morgen ook kopen daar, dus eigelijk moet ik alleen mezelf meebrengen:). Ik ga 's morgens wel mijn haar al eens laten opsteken.
Veel plezier morgen he :)!
|
|
Evelien
1-9-2012
|
19-4-2012 12:57:40
Heyhey,
Ik had mijn lingerie, schoenen en juwelen mee en heb ze allemaal aangehad :-).
Mijn haar en make-up ga ik pas testen bij de 2de pas in augustus, nu was het nog veel te vroeg :-).
Veel succes en geniet ervan!!
Groetjes,
Evelien
|
|
nancy
14-9-2012
|
19-4-2012 12:58:43
Hey Sandra,
Leuk na zoveel maanden de eerste pas. Ik ken het gevoel van twijfel spijtig genoeg ook,ik kan niet stoppen met rondkijken naar trouwjurken en hoewel ik ook een héél goed gevoel had bij mijn jurk slaat de twijfel soms toch toe,en ik heb pas in juli eerste pas
In ieder geval,geniet ervan morgen en laat maar weten in een verslagje hé hoe het geweest is.
Ik zou alles meepakken wat ik heb om te passen...mijn themakleur is fushia en ik heb fushia schoenen maar ga denk ik ook nog voor een tweede paar (neutrale) schoenen en van juwelen ook zowel een fushia ketting als een witte (moet ik nog wel naar op zoek )Haha,de eeuwige twijfel..
Veel plezier morgen!!
Groetjes, Nancy
|
|
Wendy
11-5-2012
|
19-4-2012 13:02:21
hallo ik heb bij mijn eerste pas mijn schoenen en lingerie moeten meenemen. en voor de rest moet je genieten.
|
|
mieke
7-7-2012
|
19-4-2012 13:22:06
hey Sandra, zeker lingerie en schoenen meenemen! voor de rest niks alleen je goed humeur misschien en je mooiste glimlach
|
|
Sandra
7-9-2012
|
19-4-2012 13:49:25
@Stephanie: bedankt voor de tip om enkel de BH mee te nemen! Ik ben benieuwd...jury van dienst zijn mama én schoonmama!
@Sarah: wel, op de website vind ik mijn kleed wel nog altijd mooi...het zijn die foto's van dat kiezen...maar ga er mij niet blind op staren...morgen heb ik wsl een veel mooiere foto :-)!
@Caroline: veel plezier ook bij het passen é! Bij La Tiara is het zeker?? Ik had nog met Kelly gemaild ivm lingerie, maar ben uiteindelijk wegens tijdsgebrek in mijn vaste lingeriezaak langs gegaan...geniet er van é!
@ Evelien: mercikes ;-)!! ja, haar en make-up test ik ook uit bij laatste pas hoor...had nu nog geen zin om over en weer te crossen van kapper naar bruidswinkel :-)! Hoe ist met jouw kleed?? Komt alles in orde??
@Nancy: aaaah, ik ben dan toch niet alleen...ik heb dat ook :-) ik blijf maar surfen en foto's kijken...vooral Maggie Sottero's dan...het merk dat ik dus niet gekozen heb. Maar dan denk ik 'neen Sandra, die Maggie jurk was niet perfect'. Het gaat echt een leuk effect geven de fuchsia accessoires denk ik bij jou!! Ik ga zeker verslag uitbrengen!
@ Wendy en Mieke: bedankt dames! ik zal zeker mooi lachen voor de foto :-) hihi!!
|
|
Serena
31-8-2012
|
19-4-2012 16:01:33
Ik mag volgende week zaterdag (28 april) voor mijn eerste pas gaan. Ik ben blij te lezen dat er nog zijn die met de gedachte zitten van: 'het is toch een mooi kleed hé, zal ik het nog mooi vinden',... ik denk daar ook soms aan...
|
|
Sandra
7-9-2012
|
19-4-2012 17:19:34
Nog een weekje aftellen dan Serena :-). Ik vind het ook echt spannend...kan precies aan niks anders meer denken! Ik hoop echt dat ik morgen uit het pashokje stap en dat ik denk jaaaaa....dit is het toch nog altijd! :-)
groetjes
|
|
Alessia
7-9-2012
|
19-4-2012 18:33:14
Ik had mijn schoenen, juwelen, haaraccessoire en proeflingerie mee. Vergeet zeker je agenda niet! Ik heb onmiddelijk heel wat afspraken moeten vastleggen... Ik had ook een klepje mee om mijn haar snel op te steken, dan zag ik toch het geheel!
|
|
Evelien
1-9-2012
|
19-4-2012 19:00:17
Hier zal alles normaal gezien in orde komen ja, dat hebben ze mij toch beloofd ;-). Maar ben er redelijk gerust in, er bleken maar een paar kleine aanpassingen nodig te zijn, het was dus niet zo een ramp als dat ik het me had ingebeeld ;-).
Ahja, misschien nog iets, neem zeker centjes mee want heel vaak moet je al een 2de deel van je kleed betalen bij je 1ste pas, ook al hebben ze er op voorhand niets van gezegd :-).
Have fun!!
Groetjes,
Evelien
|
|
Sandra
7-9-2012
|
19-4-2012 19:58:49
@Alessia: mijn agenda heb ik altijd bij want zit in GSM ;-) ik denk dat ze zeker nieuwe afspraak al zal vastleggen...zal ook in de zomerperiode vallen denk ik, dus best dat ik het meteen in mijn agenda zet! :-)
@Evelien: ok, dat komt daar in orde met uw kleedje! Couture Ann heeft bancontact ;-) maar t schijnt zou het laatste stuk cash moeten worden betaald heb ik hier al gelezen...zal voor de niet-officiële kas zijn :-). mercikes!!
|
|
Stephanie
5-5-2012
|
20-4-2012 8:09:48
Inderdaad, de volgende afspraak wordt ook vastgelegd. Bij mij was het op een dag dat de naaister er was voor het geval dat er nog iets moest aangepast worden. wat uiteindelijk is uitgekomen. Na een uurtje mochten we mijn kleed gaan halen en meenemen naar huis :-)
|
|
mieke
7-7-2012
|
20-4-2012 13:45:04
Hoi Sandra, Ik vroeg me af hoe het nu verlopen is je eerste pas:-) Benieuwd naar je verslagje groetjes en fijn weekend! Mieke
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
20-4-2012 14:13:31
Ja, ik dacht er ook net aan. Je staat nu waarschijnlijk te pronken voor de passpiegel!
|
|
Sandra
7-9-2012
|
20-4-2012 15:46:11
verslagje - check :-)
het is goed verlopen dames! merci om aan mij te denken zene!
groetjes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|