Terug naar overzicht
heymijn kapster woont in erondegem, deelgemeente van erpe-mere dus niet ver van haaltert en is heel goed in opsteekkapselsanders mail je maar dan geef ik gegevens es door want weet het nu niet van buitensaskiacieters@hotmail.comliefs
Hallo,Ik ben ook getrouwd in Haaltert en ben bij Capelli geweest, aan de kerk in Haaltert (rechtover de Cash). Ann-Sophie die hier ook af en toe op 't forum zit, gaat daar ook. M'n haar was fantastisch mooi opgestoken en is een hele dag heel goed blijven zitten. Vorige maand is m'n schoonzus getrouwd en ben ik speciaal van Leuven (waar we nu wonen) naar Haaltert gekomen om m'n haar laten op te steken! Nergens anders een betere kapster gevonden :-)Dus niet twijfelen zou ik zeggen!Groetjes,Sylvie11/03/06
Hallo,ik trouw ook in Haaltert. Ik ga ook bij Capelli. Inderdaad, in Haaltert is er geen betere, zeker niet voor trouwkapsels. Je mag er met een gerust hart naartoe, het zal zeker in orde zijn. Wel op tijd vastleggen want Katrien heeft het altijd heel druk. Trouwens, welkom in Haaltert. Ik hoop dat je er even gelukkig wordt als ik. Groetjes,Isabel110807Groetjes,Isabel