Terug naar overzicht
Hey StephanieWij doen ook een vrijzinnige ceremonie die we volledig zelf in elkaar steken. We hebben zelf liedjes, teksten en gedichten uitgekozen die we mooi vinden en hebben gevraagd aan familie, getuigen en vrienden om ook zelf in hun pen te kruipen.Laat vooral jullie hart spreken, dan komen jullie zeker tot een mooie ceremonie!GroetjesMelissa
Hey Stephanie,via een privé bericht kunnen er geen attachments verstuurd worden. Als je dus graag wat teksten en voorbeelden ontvangt, dan geef je beter je e-mail adres. Als je het liever niet zomaar publiek op het forum gooit, kan je mij je e-mail adres ook in een privé bericht sturen. Dan stuur ik je met veel plezier ons boekje door.Groetjes,Hanne
Hey Alvast enorm bedankt voor de reactie...Mijn email: stephanie.boel@scarlet.beHet zou een enorme hulp zijn, want morgen komt de begeleidster van de ceremonie. Heb zelfs geen idee welke liedjes ik (lees wij) wil. :-)groetjes
Hey,Kan je mij dit ook bezorgen.Alvast bedankt.Groetjes, Kelly
hallo,kunnen jullie mij die tekst ook bezorgen aub?Mijn email adres vlyntje86@hotmail.com
HelloMag ik de tekst krijgen aubMijn email is emie_53@hotmail.comAlvast bedankt
Hoi hoi ik zou dit ook zeer graag ontvangen , wendyamanda@hotmail.com Alvast bedankt