TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Dorien
9-9-2006
|
18-8-2006 21:35:29
Hey Rebecca,
in Noorderwijk zelf heb je het Daemshof. Daarvan heb ik al goede dingen gehoord. Zelf hebben we gekozen voor 't Festijn in Beerzel. Onze menu met drank in kost ongeveer 60 €. In Kasterlee heb je nog De Notelaer (denk ik). Daar zijn we eens gaan kijken en daar was het toch wel goedkoop, maar er hing een onaangename geur, dus dat vonden wij maar niks. In Kasterlee heb je ook nog een andere feestzaal, op de baan naar Turnhout. Ik ben nu wel even de naam vergeten. Daar was het ook schappelijk van prijs. In Hulshout heb je ook nog De Vlashaerd, ook heel lekker eten en goed van prijs. Hopelijk ben je hier iets mee. 't Festijn kan ik zeker aanraden. Zelf ben ik er nog nooit geweest, maar sinds het rondbrengen van de uitnodigingen heb ik veel positieve reacties gehoord, dus dat komt in orde. Nog veel succes met de voorbereidingen.
Groetjes, Dorien
|
|
vervloet
15-9-2007
|
20-8-2006 14:03:38
wel, ik heb over het daemshof niet zo goede kritiek gehoord, maar de hezehoef is wel goed (kost wel tenminste 57 euro pp). wij zelf hebben de lilse bergen geboekt. wij hebben daar onze prijs gegeven: 45 euro pp en de manager heeft dan een menu opgesteld. wij zijn daar heel content over: het wordt een apperitief mét hapjes, een 4-landenbuffet, een dessertenbuffet, om 01u00 nog frietjes, en alle dranken tot 04u00 zijn inbegrepen. da's toch wel waar voor je geld è!
groetekes tina uit lichtaart
|
|
Lien
15-10-2005
|
21-8-2006 17:01:13
Wij hebben vorig jaar ons feest in De Hezehoef laten doorgaan en dat was gewoonweg fantastisch!! Heel goede bediening, vriendelijk, lekker, mooi afgewerkt,...Alles erop en eraan!
|
|
Rebecca
11-8-2007
|
21-8-2006 20:25:59
Hallo
Het probleem met al deze zalen zoals hezehoef, daemshof, zuiderhuis, ... is dat het chique zalen zijn die met menu's werken. Wij moeten echter alles zelf betalen en moeten een beetje uitkijken met ons budget. We kunnen geen feest geven met menu's, enkel met hapjes en een ijstaart/biscuit. Dit maakt het moeilijker om een zaal te vinden.
Groetjes Rebecca
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|