Nu Online
Momenteel zijn er 652 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidskindjes

19-4-2012 15:30:31
Hallo,

Wij zouden graag twee bruidskindjes hebben, maar waar niemand iets van weet buiten wij en de ouders. Daarom dat ik mijn vraag ook hier stel. Eén is een jongetje van ongeveer 2.5 jaar en het ander een meisje van 1 jaar (leeftijden op het moment van onze trouw). Ze kennen elkaar ook niet. Het meisje kan nu nog niet stappen. Zouden jullie dit risico nemen?

Bedankt!

Ester
9-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1017

Nadia
7-7-2012
 Meld misbruik19-4-2012 15:40:36

Beste Ester,

Wij hebben zelf 6 bruidskinderen waarvan de jongste net 5 is. Kleine bruidskinderen zijn schattig, maar niet altijd even makkelijk te managen. Ik denk dat de combinatie 2.5 en 1 net iets te jong is. Het gaat moeilijk worden om ze op de juiste plaats op het juiste moment te krijgen. Als je de jongen van 2.5 jaar samen zou laten gaan met een ietsje ouder meisje, kan volgens mij wel lukken. Dan kan de een de ander wat begeleiden.

Groetjes,

Nadia

jamina
31-8-2012
 Meld misbruik19-4-2012 16:03:11

Hoi Ester

Onze bruidskindjes zullen niet heel veel verschillen, maar het zijn wel neefje en nichtje.
Ons zoontje is tegen dan juist geen 2,5 jaar, en men metekindje is tegen dan 1 jaar en 4 maanden. We weten ook niet of ons bruidsmeisje tegen dan zal stappen, maar indien dit niet geval is zullen we haar in iets huifkarachtig zetten en ons zoontje haar zo laten verdertrekken :-)
Ik persoonlijk vind kleine kindjes leuker dan grote kindjes, en of ze elkaar kennen of niet, kleine kindjes zien op naar grote kindjes...
ze zullen het geweldig vinden denk ik dus... en als de ouders akkoord gaan en de kindjes kennen jullie, denk ik niet dat er echt een probleem zal zijn...

Veel succes xx

jamina
31-8-2012
 Meld misbruik19-4-2012 16:05:15

oh ja effe ter info, wij trouwen niet voor de kerk, dus als de kindjes de verkeerde kant uitlopen, geen enkel probleem :-) we zijn ook niet zo stipt met alles, maar ik ben dan ook niet stressie dat er iets verkeerd zal lopen die dag, ale nu toch nog niet hihi... dus mss daar effe over nadenken :-)

Lilabluestar
14-7-2012
 Meld misbruik20-4-2012 22:31:16

Hey Ester,

Mijn petekindjes zullen onze bruidskindjes zijn. Het meisje zal tegen onze dag 14 maanden zijn en het jongetje bijna 1,5 jaar. Ons maakt het niet uit of ze kunnen lopen of niet, als ze er maar bij zijn. Ze komen wel niet samen met ons naar voren in de kerk maar ze zullen onze foto's wel opleuken. Het blijft iets keischattigs eh! Groetjes

desie
18-4-2014
 Meld misbruik2-7-2013 19:48:04

mijn metekindje gaat dan een jaar zijn maar, gaat zowizo niet lopen wegens handicap dat na de geboorte is vastgesteld, ik wil ze als 2de bruidskindje en ga een bolderkar zelf pimpen met likje verf en kussentjes en zo kan mijn zoon van bijna 4 haar netjes verder trekken. :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...