Terug naar overzicht
Beste Ester,Wij hebben zelf 6 bruidskinderen waarvan de jongste net 5 is. Kleine bruidskinderen zijn schattig, maar niet altijd even makkelijk te managen. Ik denk dat de combinatie 2.5 en 1 net iets te jong is. Het gaat moeilijk worden om ze op de juiste plaats op het juiste moment te krijgen. Als je de jongen van 2.5 jaar samen zou laten gaan met een ietsje ouder meisje, kan volgens mij wel lukken. Dan kan de een de ander wat begeleiden.Groetjes, Nadia
Hoi EsterOnze bruidskindjes zullen niet heel veel verschillen, maar het zijn wel neefje en nichtje.Ons zoontje is tegen dan juist geen 2,5 jaar, en men metekindje is tegen dan 1 jaar en 4 maanden. We weten ook niet of ons bruidsmeisje tegen dan zal stappen, maar indien dit niet geval is zullen we haar in iets huifkarachtig zetten en ons zoontje haar zo laten verdertrekken :-)Ik persoonlijk vind kleine kindjes leuker dan grote kindjes, en of ze elkaar kennen of niet, kleine kindjes zien op naar grote kindjes... ze zullen het geweldig vinden denk ik dus... en als de ouders akkoord gaan en de kindjes kennen jullie, denk ik niet dat er echt een probleem zal zijn...Veel succes xx
oh ja effe ter info, wij trouwen niet voor de kerk, dus als de kindjes de verkeerde kant uitlopen, geen enkel probleem :-) we zijn ook niet zo stipt met alles, maar ik ben dan ook niet stressie dat er iets verkeerd zal lopen die dag, ale nu toch nog niet hihi... dus mss daar effe over nadenken :-)
Hey Ester,Mijn petekindjes zullen onze bruidskindjes zijn. Het meisje zal tegen onze dag 14 maanden zijn en het jongetje bijna 1,5 jaar. Ons maakt het niet uit of ze kunnen lopen of niet, als ze er maar bij zijn. Ze komen wel niet samen met ons naar voren in de kerk maar ze zullen onze foto's wel opleuken. Het blijft iets keischattigs eh! Groetjes
mijn metekindje gaat dan een jaar zijn maar, gaat zowizo niet lopen wegens handicap dat na de geboorte is vastgesteld, ik wil ze als 2de bruidskindje en ga een bolderkar zelf pimpen met likje verf en kussentjes en zo kan mijn zoon van bijna 4 haar netjes verder trekken. :-)