Terug naar overzicht
Ooooh Lauren...hij gaat daar zo blij mee zijn denk ik!Echt wel fancy é...oppikken met de Limo...helicoptervluchtje....Echt LA style :-)!! SUPER!groetjes
Oh zo lief! Daar zou ik alvast super blij mee zijn. Honeymoon in stijl hoor - dat wordt een super ervaring voor jullie beiden!
Dat is écht wauw!
Ooooh super!!!Ik heb dit in 2009 met mijn vriend gedaan en dit was echt een 'one of a kind-experience'!Als-ie daar nog niet blij mee gaat zijn... :-)))) xxx
Superlief en leuk bedacht! Hij zal "over the moon" zijn :-)
Wow! Dat zal hij zonder twijfel super vinden!
Fancy zeg! Wordt speciaal, das zeker!
Oooo zo super chique!! Hij gaat zo blij zijn. Echt leuk gebaar!!Maar nu ga jij dat wel moeten kunnen verzwijgen tot dan ... o -o -
Wauw ... Je huwelijksreis klinkt echt als de reis die wij zouden willen! :) Als je wilt mag je me altijd een doorsturen hoe of wat je geboekt hebt en via welk reisbureau ... Die uitstap lijkt me super ... Een reis om nooit te vergeten! Zoals het moet. ;)vergultcaroline@hotmail.com
heel leuk idee Lauren!En je gaat de tijd van je leven hebben. Wij hebben het Zuidwesten van de VS gedaan (niet echt de westkust) en dat wat fantastisch!geniet ervan!
Hey Wendy, we doen eigenlijk ook het Zuid-Westen hoor, van LA tot Salt Lake City ^^ Dat het maar snel september is!
Lauren, even volledig off-topic maar wel een antwoordje op je vraag: ik zag dat er teenslippers in promo staan in de Action winkels.
hallo laurenje ventje zal content zijngroetjes cindy