Terug naar overzicht
Hey,69 euro is niet te veel,Wij zitten rond 72 euro, voor ongeveer een gelijkaardig menu. Het kan in sommige zalen veel duurder oplopen. Maar ik vind 20 hapjes per persoon wel heel veel!Bij ons zijn er ook enkele hapjes, onze familie eet ook veel en graag, maar als ze al 20 hapjes voorgeschoteld krijgen, zullen ze niet meer kunnen eten.In ieder geval, het zal lekker smullen zijn!Groetjes Carry
Dag Hannelore,20 hapjes per persoon vind ik inderdaad ook veel te veel. Wij hadden een receptie van 2 uur en daar hadden wij dan 7 hapjes per persoon. Nadien voorgerechtenbuffet met vis en vlees (zeer fijn allemaal), soep, hoofdgerechtenbuffet en dessertbuffet, drank inclusief tot 's morgens vroeg. Wij hebben 55 euro betaalt. Ik vond dat heel erg meevallen, en zeker met hetgeen we allemaal gegeten hebben. We krijgen tot op vandaag nog steeds complimentjes over hoe lekker het wel was. Het moet dus niet altijd veel kosten om goed te zijn é.groetjes,Sabrina
Hoi HanneloreWij hebben een 4-gangen menu die ongeveer 45€ kost.Als we er dan drank, aperitief en drank tijdens het dansfeest bijtellen komen wij aan 80 - 85 € per persoon.Dit vind ik toch al genoeg hoor!Hoeveel betalen jullie dan voor het drinken nog??Dan zitten jullie aan 100 € pp?Zoals Sabrina al gezegd heeft moet het niet per se veel kosten om lekker te zijn he.GroetjesSarah15 09 2007
wij hebben 10 tot 12 hapjes per persoon, bbq en dessertbuffet; drank van begin tot einde en komen aan 56 euro per persoon.liefs sas677
aja receptie duurt maar een uur omdat we geen receptie doen waar mensen weer weg moeten dus is enkel uur waarin iedereen aankomt en dan blijft eten
Waar geven jullie juist het feest? Zijn er koppels met goede tips voor traiteurs en/of feestzalen in de regio Waasland? Wij zijn nog volop op zoek voor volgend jaar...Groetjes, Goedele