TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
dorien
5-5-2012
|
19-4-2012 19:20:15
ik kan me voorstellen dat het helemaal niet leuk is. maar u trouw is pas begin juni!
ik heb één pas gehad van mijn kleed... toen ik het aandeed schoof de moed me helemaal weg! ik kon er bovenaan tweemaal in!!!!! het moet echt enorm vermaakt worden en de mevrouw van de winkel verschoot ook enorm! toen heeft zij de dame erbij gehaald bij wie ik mijn kleed had besteld... zij was afgegaan op de maten van mijn heupen! en ja daar ben ik nogal breed...
nu moet ik 2 mei terug en komt het ook goed... want als er dan nog iets is maken ze dat zelf op een uurtje wachten af.
jij kan nog een paar keer gaan! hou de moed er in !
|
|
inge
15-9-2012
|
19-4-2012 20:24:58
Patricia, ben je dan meer beginnen snoepen? Ik ben hier ook gestopt met roken, rookte niet veel hoor. Drie sigaretjes per dag, tenzij bij gelegenheid iets meer. Ik wil toch niet verdikken. Maar zou het roken toch wel echt willen laten.
|
|
Elisabeth
4-2-2012
|
19-4-2012 20:41:12
Dag Patricia,
Ik vind het heeel erg voor je, ik kan me volledig inbeelden hoe je je voelt (ben m'n hele leven al een jojo'er en bevond me al in dergelijke situaties)...
Laat ons hopen dat het alsnog goed komt! Drie kilo is gelukkig niet zo veel...
Ik duim voor je mee!!
Groetjes!
|
|
Patrizia
2-6-2012
|
19-4-2012 20:54:35
Ma toeval of niet... ik had vorige week donderdag mijn eerste pas ennnnnnn mijn kleed paste ook niet meer!!!! Toen ik mijn kleed ben gaan uitkiezen was ik ook op mijn magerste (3x per week lopen, 1x per week zumba) Ik had toen een maatje 36 aan, maar omdat die nog veel te los zat besliste ze toch om een maatje kleiner te nemen. En nu een jaar later en totaal geen sport meer ben ik enkele cm bijgekomen en mijn kleedje ging niet meer dicht!!!!!!! Allé ja het ging nog dicht maar werd ik bijna blauw van zuurstoftekort... Nu hebben ze de naden iets los gemaakt en vandaag terug mogen gaan passen en HET PASTE!!! Dus maak u maar geen zorgen ze zorgen er wel voor dat dat aangepast word! En je gaat stralen!!!! 3 kg meer of minder maakt niet uit!! Zolang dat je je goed in je vel voelt! Maak je maar geen zorgen, alles komt goed! xXx Patrizia
|
|
Patricia
2-6-2012
|
19-4-2012 22:04:41
Hallo bruidjes allemaal,
@Alle medebruidjes : Toch zalig dit forum hoor. Dank jullie wel voor de goeie moed en co-verhaaltjes waardoor dat je je niet meer "alleen" gaat voelen met je tegenslagje.
@ Inge: ik rookte wel het pakje per dag maar ooit ben ik gestopt met roken en was toen 10kg bijgekomen door te snoepen. Ik had me netjes voorgenomen, dit lappen ze me geen twee keer! En dus neen, ik snoep helemaal niet, echt waar. 't Enige is dat mijn eten me enorm goed smaakt en ik 's avonds meer eet dan vroeger en ook meer honger heb. Maar eerlijk gezegd is dat echt nog beperkt! Maar ja, ik ben geen konijn en kan echt wel van een schoon stukje vlees genieten. Maar zo ben ik altijd al geweest ;-)
@Elisabeth ... ook aan jou dank je wel. PS mijn kapsel zal erg op dat van jou lijken op onze grote dag! Maar dat heb je je mss al gezegd toen je je verslagje schreef ;-)
@ Patrizia ... de gelijkenissen kunnen niet meer op :-D! Maar die hadden we nu niet echt nodig he ;-). Ach ja, dat zal wel in orde komen zeker??? En indien ja, dan zal het verdekke toch een dikke pluim zijn voor Jagré hoor! En voor jou, lieve Patrizia, nog een heeeeeeele leuke dag gewenst morgen!!!
|
|
Fairytale
8-6-2013
|
19-4-2012 22:36:15
Ik heb maandag men eerste pas, (kon de dag zelf kiezen dus heb besloten dan te gaan) Heb het eigenlijke model dat besteld is nooit gepast, maar wel een gelijkaardig model. Mijn kleed is ook besteld vorig jaar in mei. Meestal blijf ik op gewicht maar ben wel heel benieuwd om het is aan te hebben, hopelijk zit het wat goed en pas het wat aan, dacht wel dat ze een halve maat groter hadden genomen dan men eigenlijke maten, de verkoopster zei mij: beter te verkleinen dan te vergroten, wetende dat men kleed nog wel een jaar ofzo in de kast zal hangen, omdat we nog niet echt een specifieke datum hebben. Ben echt razend benieuwd. Hou jullie opde hoogte. Alvast veel succes voor je tweede pas!
|
|
Tiffanie
28-7-2012
|
19-4-2012 23:56:04
Toen ik mn kleedje aankocht was ik ook op mn magerste! De week ervoor had ik voedselvergiftiging gehad waardoor ik heel wat kilo's afgevallen was. Vandaag proefkapsel gedaan, en daarna kleedje aangetrokken! Bij mij kon het nog perfect dicht, aangezien het nog ingenomen zou worden voor de trouw.
Maar ook ik was niet gelukkig! Het zat me echt niet meer mooi! Ik lijk er echt bombastisch in! Ben nochtans sinds maandag 2 weken geleden aan het diëten, en al 3kg kwijt, maar dit blijkt niet voldoende om er stralend uit te zien! Nochtans, toen ik het in de spiegel zag, voelde ik me suuuuper... ... tot ik de foto's zag die mn schoonmoeder nam :(
|
|
Patricia
2-6-2012
|
20-4-2012 9:12:48
@ Tiffanie, Dat is ècht niet leuk hé dat gevoel. Vanmorgen wakker geworden en kon mijn gedachten maar niet weghouden van dat openstaande kleedje. Gisteren bleven de tranen weg, maar vanmorgen was het zover. Is dat het ergste wat ons kan overkomen...nee, er zijn veel ergere dingen in het leven, maar zoals m'n ventje vanmorgen nog zo lief tegen me zei: "ik begrijp dat wel, voor een vrouw is het kleed al de helft van de hele trouw". Mja. Ik ga me proberen vast te houden aan wat de verkoopster gezegd heeft. "Het is geen probleem, we gaan dit oplossen en je gaar er niets van zien". Ik blijf dit moeilijk geloven maar ook voor jour Tiffanie, het zijn professionelen en om eerlijk te zijn heb ik nog nooit foto's gezien op dit forum van een compleet "mislukte" outfit. Waarom zou dat dat bij ons niet lukken!! We hebben nog weken te gaan ... tegen dan lukt het allemaal wel! (hoop ik toch ) Groetjes,
|
|
Tine
26-5-2012
|
20-4-2012 11:37:20
Patricia,
maak je geen zorgen. Volgens mij zijn de retoucheuses in bruidszaken de allerbeste die er zijn. De verhalen die ik hier al gelezen heb, zijn allemaal al succesverhalen geworden. Zelf heb ik een kleed besteld ene maat groter dan het pasmodel en bij mij past het maar wel maar heel juist. Dus ik mag de komende maand echt niets bijkomen anders barst ik er volgens mij uit.....
Groetjes en veel succes!!!
|
|
Patricia
2-6-2012
|
20-4-2012 11:52:34
Dank je wel Tine!
Deze lieve berichtjes, vol goeie moed, heb ik vandaag wel nodig en ben zo blij ze te mogen lezen.
Dank jullie wel begripvolle bruidjes !
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
20-4-2012 14:10:12
Hey Patricia Bah, zo’n onprettige ervaring. Ik ben ook een roker en het blijft inderdaad een levenslang gevecht he – is het niet tegen de sigaretten dan wel tegen de kilo’s die je er massaal bij krijgt bij het stoppen. Zoals de andere bruidjes hierboven al gezegd hebben: vertrouw op de naaisters van de winkel – die kennen hun vak als geen ander. Kop op hé – alles komt snor! Groetjes en een extra troostknuffel Rebecca
|
|
Patricia
2-6-2012
|
20-4-2012 14:16:21
Rebecca, je bent en blijft voor mij dat eeuwige schatje
|
|
Tiffanie
28-7-2012
|
20-4-2012 22:46:21
Probeer positief te blijven! Het zal wel in orde komen en je zult hoe dan ook stralen! Je ventje zal je ook hoe dan ook goedkeuren ;-) En de naaisters zullen zeker hun werk doen hoor! Bekijk het zonnig, in tegenstelling tot het miezerige lenteweer!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|