Nu Online
Momenteel zijn er 289 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwvervoer

19-4-2012 20:56:24
Hallo,

Het is misschien een gekke vraag, maar wij zoeken personen die zich geroepen voelen om ons (het bruidspaar) op onze grote dag te vervoeren tegen een kleine vergoeding. Wij trouwen op 1 september en het zou dan zijn vanaf ongeveer 13u tot ongeveer 18u30. Dit houd in:mijn ventje gaan uithalen bij zijn ma om dan naar ons huis te komen om naar mij te komen, vanaf ons thuis naar het gemeentehuis, vandaar naar de kerk en dan door naar de fotolocatie en van daaruit naar onze feestzaal. Wij wonen in Tongeren. Indien interesse, stuur een mailtje naar:

miranda10l@hotmail.com

Groetjes

Miranda & Davy

Miranda
1-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 736

Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik19-4-2012 21:50:45

Beetje ver voor ons, anders met plezier! ;-) Succes met de zoektocht!

Lieze
1-9-2012
 Meld misbruik19-4-2012 22:16:36

Voor ons een beetje te ver! En wij trouwen namelijk ook op die dag, dus succes nog met het zoeken naar iemand! groetjes

rik

Meld misbruik20-4-2012 5:03:02

Hallo Miranda,

Sorry,maar voor ons is dit ook een beetje te ver.

Wij rijden enkel in West-en Oost Vlaanderen, maar ben er zeker van dat jullie wel iemand zullen vinden in de buurt.

Alvast een stralende dag toegewenst van de feestkever uit Roeselare.:)

Rik.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...