Terug naar overzicht
Hoi Charlotte!Ik trouw een dagje later dan jou en hier ook weinig zenuwen te bespeuren...Na een lang jaar voorbereiding kijk ik vooral énorm uit naar onze trouw & kan ik bijna niet wachten!! Ik heb ook ontzettend veel zin in onze honeymoon! :-)Alles is ook geregeld, volgende week laatste afspraak met de zaal om de tafelseating, gastenlijst, ... te bespreken. Nadien ist aftellen!En mss wel een klein beetje hopen op goed weer! :-) xxxx
Hier ook amper zenuwen. Enkel ontzettend veel zin in de trouw :-). Nog acht daagjes te gaan!!! En dus nog evenveel tijd om goed weer te worden. Met droog weer zou ik al super blij zijn!x
Ja heb er ook ontzettend veel zin in :) Alleen het weer mag zeker veranderen. We hopen!!! Groeten
ik heb er ook heel veel zin in, maar hier wel enorm veel zenuwen... schrik dat we iets vergeten zijn, dat er vanalles gaat mislopen, dat t weer slecht gaat zijn :s... k hoop da k mij de dag zelf ga kunnen ontspannen
Ik hoop ook zo op droog weer :( tmag waaien, koud zijn, bewolkt!!! Maar aub geen regen :DHier zijn de zenuwen ook ver te zoeken hoor :/ kben ook alleen maar aant verlangen!Vele groetjesUlrike
Nope hier totaal geen zenuwen.. maar ik heb dat ook nooit gehad eigenlijk. Sommige horrorscenario's die ik hier lees; zijn dan ook totaal niet op mij van toepassing. Ik kijk er vooral erg naar uit en hoop op droog weer en verder heb ik wel het idee dat het allemaal wel goed gaat komen!Gisteren nog een laatste verstelling moeten laten doen aan mijn jurk en toen had ik het gevoel van 'ja.. nu is het aftellen écht begonnen' :D Dus ik heb vooral een blij en happy gevoel over alles eigenlijk. Zondag mogen we alles bij de feestzaal gaan afgeven en ik moet nog 3 daagjes werken. En dan dénk ik dat ik wel wa zenuwachtigheid zal voelen hehe. Maar nee eigenlijk is het grootste gevoel van blijheid en verlangen naar ónze dag!(hehe wat tof.. topic vol bruidjes voor de 27/28ste ! )
Hoi Charlotte,We trouwen op dezelfde dag ;). ik kan al sinds vorige week niet meer slapen. En nu nog steeds niet :(. De stress en de zenuwen zijn dus al van de partij.En dan dat weer pffff. Hopelijk hebben we toch nog een mooie dag ;)
ik had ook twee weken serieuze stress. momenteel even niet. ben wel in men reeks van nachten dus dat zal er ook wel mee te maken hebben :)