Terug naar overzicht
Kvind dat ferm chique wat je allemaal bedacht hebt meisje !Liefs, Vero
ivm de wishtree-gastenboek : kan je misschien geen grote mooie zwaand op A3-papier tekenen/printen en dan alle gasten een vingerafdruk als pluim laten zetten...ok, dit lijkt ingewikkeld :-) kijk eens hier voor het idee erachter : http://styleunveiled.com/storage/blog/_national/2010/we... ik zou dan zorgen dat de huwelijkskleuren er zijn om te gebruiken als de veren van de zwaan. Doordat iedereen een ander kleurke kiest en grote/kleine vingerafdrukken nalaat, kan je een hele leuke zwaan krijgen.
misschien kan je nog leuke dingen vinden/maken voor op de fotoshoot?vb vlaggenlijntje in de huwelijkskleuren met 'just married', (grote) origami-zwaantjes in de huwelijkskleuren om rond jullie te zetten als je vb foto op gras neemt...
en ik ben mee aan het brainstormen hihihiwat ga je als bedankjes geven? die zwaan-zeepjes zouden juist leuk zijn als bedankje :-)als (tafel)decoratie kan je misschien nog werken met vb glazen schalen/vaasjes enz en gekleurd zand ( te koop in vb Casa in alle mogelijke kleuren) dat zou ook wel leuk opfleuren in een wit-zwarte zaal.indien je verwacht dat jouw gasten heel deftig en opgekleed gaan zijn, moet je wel voorzichtig zijn met veiligheidsspeldjes. in sommige delicate stoffen (vooral bij vrouwenkleding zoals satijn, voile enz) kan dat rap gaatjes maken en daar zullen ze misschien niet blij mee zijn :-s daarom worden corsages ook vaak met magneetjes gedaan...
ik weet niet of je werkt met dessertbuffet of bruidstaart, maar met die kleuren en thema kan je daar ook veel mee doen.bv zwanen als taarttopper, kan zowel beeldje als van suikerpasta/marsepein of royal icing gemaakt worden (van royal icing zwanen heb ik wel voorbeeld).lolly's van chocolade in zwanenvorm (kan ook in elke kleur van huwelijksthema)
@ carrie toffe ideen laat maar komen ivm die veiligheid spellen heb je wel gelijk zouden van die mini wasknijpers het alternatief kunnen zijn denk je ?de tafel decoratie komt van de zaal uit maar kheb al met hun florist gebabbeld de bloemen zijn in kleuren thema en zullen in de zelfde lijn van mijn bruidsboeket liggen die hij trouwens ook gaat maken @ tine ja we werken met een dessert buffet maar das van de zaal uit nu als we voor de bespreking gaan was ik als van plan om te vragen om ook zoveel mogelijk de kleuren te laten terug komen . Een taart topper gaat niet gaan want het is een vaste ijstaart met 2 duifjes op (dit zal ik wel vragen miss kan dit anders ) en die wordt direct voor de ogen van alle mensen geflambeerd dus veel geniet zouden we er niet van hebben . Kging het anders zelf doen want ik ben ook nog al bedreven in het maken van taarten met versiering voor mijn zoontje zijn verjaardag wordt het een 3D boot .
Ik vind Carrie's idee van die glazen kommen en schalen met decoratiezand erin wel leuk. Zeker als je er dan die origami zwanen in doet. Persoonlijk vind ik het origami idee leuker dan het fimo idee. Ik denk dat het wat stijlvoller oogt dan de fimo-zwanen en waarschijnlijk is het ook wel wat goedkoper.