Terug naar overzicht
HeyIk ken dat. Zit ook vaak tussen twee vuren! Maar we hebben al vaak water bij de wijn gedaan en nu niet meer. Dus ik zou voet bij stuk houden en dit doen zoals jullie willen. En als je nadien een echte swingplaat oplegt dan staat iedereen direct op de dansvloer. Ze hebben er tenslotte al heel de avond op gewacht.GroetjesVicky09.09.06
Lieve SaskiaIk vind jouw idee schitterend!! Ik weet zeker dat de mensen ter ere van jullie gaan dansen! En tuurlijk is 't dan ingezet. Niet naar je familie luisteren en gewoon jullie ding doen. Ze zullen nogal op hun neus kijken als 't feest los barst ;)Geniet ervan!!Wendyal 13 dagen getrouwd..
Dag Saskia, Inderdaad je eigen idee doen zou ik zo zeggen. Vind het zelf een super idee! En ben ervan overtuigd dat jullie gasten daar ook zo zullen over denken. Ik zou het als gast toch zeker doen, zeker als jullie vragen om te dansen ter ere van jullie!!Veel succes nog!
Hey,ik vind het ook een superleuk idee. Doen zou ik zeggen, ze zullen zich op voorhand misschien vragen stellen, maar zullen de dag zelf wel zien dat het leuk wordt!Groetjes,Lieve
Als je de dansavond, na de diareportage, begint met een klassieker die iedereen kan dansen dan ga je zeker en vast volk op de dansvloer krijgen.