Terug naar overzicht
HalloIk zou de fotograaf samen met jullie laten vertrekken. Je blijft bij aankomst gewoon even zitten tot die klaar staat met de camera!Vraag je fotograaf misschien zelf of hij liefst een plekje dichtbij heeft. Ik denk niet echt dat dat moet als je voldoende parking dichtbij hebt (ik ken de parkingsituatie daar niet).Succes!groetjesRebecca
Er zit een grote ondergrondse parkeergarage voor het stadhuis, maar is wel betalend natuurlijk
Vergeet niet dat het zaterdags markt is waardoor parkeerplaats vinden in Mechelen echt niet simpel is (quasi onmogelijk). Ook de doorgang is dan moeilijk en met die parkeerkaarten mag je ook een "speciaal" parcour nemen zodat je de markt kan vermijden.Best is toch een parkeerplaatsje te voorzien voor de fotograaf (of laat hem/haar meerijden met andere auto's). Samen vertrekken is het simpelste denk ik, en uitstappen kan je inderdaad pas doen als de fotograaf in de aanslag staat :-) De meeste chauffeurs van ceremoniewagens weten perfect wat te doen en maken zelf afspraken met de fotograaf...