Nu Online
Momenteel zijn er 317 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fotograaf parkeren op parking stadhuis?

20-4-2012 12:16:38
Ik heb een vraagje.
In Mechelen moet je een vergunning aanvragen om met de auto de het stad naar het stadhuis te gaan.
Er mogen 5 nummerplaten worden opgegeven. En je krijgt 5 kaarten om op de parking van het stadhuis te staan.
Reserveren jullie een plaatsje voor de fotograaf? Of laten jullie dat enkel voor familie en vrienden?
En de fotograaf moet dan ergens op een parking gaan staan ofzo?

Nadat jullie toekomstigen jullie hebben opgehaald, laten jullie de fotograaf dan al wat eerder vertrekken richting stadhuis/kerk zodat deze foto's kan maken van de aankomst? Of vertrekken jullie gewoon tegelijk?

Vanessa
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 585

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik20-4-2012 18:43:27

Hallo
Ik zou de fotograaf samen met jullie laten vertrekken. Je blijft bij aankomst gewoon even zitten tot die klaar staat met de camera!
Vraag je fotograaf misschien zelf of hij liefst een plekje dichtbij heeft. Ik denk niet echt dat dat moet als je voldoende parking dichtbij hebt (ik ken de parkingsituatie daar niet).
Succes!
groetjes
Rebecca

Vanessa
2-6-2012
 Meld misbruik20-4-2012 19:21:20

Er zit een grote ondergrondse parkeergarage voor het stadhuis, maar is wel betalend natuurlijk

Sophia

Meld misbruik20-4-2012 20:37:41

Vergeet niet dat het zaterdags markt is waardoor parkeerplaats vinden in Mechelen echt niet simpel is (quasi onmogelijk). Ook de doorgang is dan moeilijk en met die parkeerkaarten mag je ook een "speciaal" parcour nemen zodat je de markt kan vermijden.
Best is toch een parkeerplaatsje te voorzien voor de fotograaf (of laat hem/haar meerijden met andere auto's). Samen vertrekken is het simpelste denk ik, en uitstappen kan je inderdaad pas doen als de fotograaf in de aanslag staat :-) De meeste chauffeurs van ceremoniewagens weten perfect wat te doen en maken zelf afspraken met de fotograaf...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...