Terug naar overzicht
Hey, bij mij staan er nog 42 dagen op de teller en mijn bruidskindjes hun kleedjes moeten nog gemaakt worden. We zijn nog volop op zoek naar schoentjes en bijhorend gilletje.. Dus nog genen paniek :-)De uitnodigingen worden meestal tussen de 8 en 6 weken op voorhand verstuurd. De onze zijn nu een 2-tal weken vertrokken.Ik heb ook nog geen idee wat ik met mijn haren wil doen. Ik ga een goeie week voor de trouw (of tegen de laatste pasbeurt) eens naar de kapper en laat hem eens iets uitproberen.Je ziet, we hebben zo allemaal ons bridezilla-momenten, maar de kunst is om er kalm onder te blijven en één voor één af te handelen. (dit lukt het ene moment natuurlijk makkelijker dan de andere). Blijven ademen en 'look at the bright side of life...' :-)Groetjes,Els
Wat uitnodigingen betreft zou ik zeggen: nu versturen! Dit wordt toch minimum acht weken op voorhand verstuurd. En voor die andere dingen zou ik een volledige dag inlassen om op jacht te gaan naar schoenen voor de bruidskindjes en voor je vriend. Mijn vriend heeft zijn trouwschoenen gewoon in de Shoe Discount gekocht. Hij draagt nooit zo'n sjieke schoenen dus zal ze ook nooit meer aandoen daarna. En ze hadden daar wel enkele toffe modellen.Ik ben voor mijn kapsel op internet gaan kijken. Daar vind je wel wat inspiratie ;-)Geen paniek, alles komt wel orde. Probeer van de voorbereidingen te genieten!groetjes
Ik zou zeker de uitnodigingen zo snel mogelijk versturen.Daar ben je eigenlijk wel heel laat mee.Wij hebben nog 56 dagen en de onze zijn al een maand weg.Groetjes.
Laat je niet opjagen. Wij trouwen 9 juni, en ik heb maandag al mijn uitnodigingen op de post gedaan/afgegeven. 8 weken op voorhand is normaal. Mijn verloofde heeft kostuum, maar moet nog schoenen voorzien. De rest is eigenlijk geregeld, morgen ringen afhalen.Haren: kijk eens op internet foto's bruidskapsels: foto's genoeg!!!!!Wij moeten enkel eigenlijk nog: contract tekenen bij de notaris/bespreking menu en details met zaal/bespreking met fotograaf en DJ.Dat is het eigenlijk zowat. (ik ben een beetje controlefreak, daarom dat ik alles goed op tijd klaar wil hebben)
Gene stress! Op twee maand kan je nog veel doen. Ik trouw de dag na jou en mijn uitnodigingen worden op het einde van de maand verstuurd, ze liggen hier klaar sinds deze week. Mijn vriend moet qua kostuum alleen nog voor hemden gaan zien, het kostuum, schoenen en das heeft hij al. Verder is alles geregeld, alleen is mijn kleed nog niet af. Ik laat dit maken door een vriendin van mijn tante, en ze is nu voor stof aant zien enzo. Dat lijkt misschien allemaal stressy en krap op 2 maand maar ze weet echt wel goed wat ze doet. Heb nu eenmaal geen ingewikkeld kleed om te maken. Maar geen enkel stresszenuwke bij mij, het komt wel goed, anderen hebben meer stress voor het kleed dan ikzelf.
Een leuke site voor kapsels: http://www.projectwedding.com/photo/browse?tag=hair
Geen paniek, onze uitnodigingen zijn 5 weken voor de trouw verstuurd :)Succes nog met alles!
No worrys, onze uitnodigingen ontvangen we pas volgende woendsdag en dan pas beginnen we enveloppen te schrijven... :-)
ben alweer wat gekalmeerd :-)uitnodigingen gaan vrijdag de deur uit weer iets van lijstje gescharpt :-)trouwschoenen vriend en bruidskindje staat voor zaterdag geplanden heb al paar leuke kapsels op het internet gevondennu zijn we dus met de bedankjes bezig maar hoe tel je zoiets ? 1 per koppel ? en inwonende kinderen ook 1 dan voor de hele kleine kindjes hebben we iets anders dan de grote en voor de volwassene nog iets anders het maken kan bijna beginnen :-)