TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ellen
23-9-2006
|
19-8-2006 9:51:25
He ja, dat is wel raar. Dat ze dezelfde datum hebben gekozen vind ik al vreemd maar dan ook nog eens dezelfde zaal? Ik zou daar toch ook niet mee kunnen lachen. Zijn dat goede vrienden van jullie, want dan zijn die normaal gezien toch op de hoogte van jullie datum en zaal. Als het nu verre vrienden zijn zou ik dat wel iets minder erg vinden, maar het lijkt me toch vreemd. Zeker als een aantal van jullie gasten een keuze moeten maken. Tja, je kan er nu eenmaal niks aan doen he. Maar ik zou toch proberen om er niet teveel aan te denken alhoewel dit makkelijker is als gezegd. Groetjes, Ellen
|
|
hannelore
26-5-2007
|
19-8-2006 12:42:18
oh!!! Ik zou het ook verschrikkelijk vinden! Allé waarom dezelfde dag? Ze hebben er nu toch ook wel om gedaan om dan ook nog eens dezelfde zaal te kiezen. Moest ik van jullie zijn, zou ik mijn datum verzetten. De maanden van voorberieding moeten leuk, tof, ... zijn. Er zijn dan nog altijd onverwachtse "problemen". En vrienden die weg en weer lopen, dat vind ik ook maar niets!! Je moet weten dat je ook heel veel geld betaald voor de menu en als je vrienden komen eten bij jullie en s avonds gaan ze dansen bij de anderen ... Zo gaat dat toch helemaal niet!!! Of als het echt hele goede vrienden zijn, moet je het samen doen! Een grote zaal, dezelfde menu, maar iedereen betaald zijn genodigden en vrieden elk de helft. Ok de aandacht is niet enkel meer voor jullie, maar er zal ook dubbel zoveel volk zijn he. Veel succes!!! En mannnen... die begrijpen dat gewoon niet! groetjes Hannelore
|
|
Katrien
18-8-2006
|
19-8-2006 13:38:23
Jip,
't Is misschien een beetje raar, maar als het echt goede vrienden zijn, bespreek het dan samen en zoek een compromis. Gisteren getrouwd en het fijnste van de hele dag was de warmte die we kregen van vrienden en familie dus ... Laat het belangrijkstie niet ontbreken op je dag voor zoiets. Zoek samen een oplossing want anders ga je er mee in je maag blijven zitten! Veel succes!
|
|
Wen
5-5-2007
|
19-8-2006 14:27:05
Ik vind dit toch ook zeer vreemd. Het zou ook nooit in mij opkomen om op dezelfde dag als een koppel uit mijn vriendenkring te trouwen. Want daar maak je het je vrienden en jezelf alleen maar moeilijk mee. Hadden jullie jullie datum en locatie al gezegd? Wisten ze dus dat dit ook jullie dag is, of is het echt louter toeval?Ik zou er toch ook nog eens over proberen praten, maar ja, als de zaal al vastligt, zal een andere datum zoeken niet evident zijn.
Groetjes,
Wendy
|
|
Wendy
5-8-2006
|
19-8-2006 15:03:03
amai, ik zou dat toch ook helemaal niet fijn vinden. Ik snap 't ook niet. Zeker niet als 't goede vrienden zijn. Maar ik zou toch ook zeker proberen een oplossing te zoeken.
andere Wendy 05/08/06
|
|
Peggy
23-6-2007
|
20-8-2006 9:51:19
Hey,
Ik wou nog effe zeggen dzt het andere koppel dit blijkbaar niet woist dat wij die dag zouden trouwen en de zaal wisten ze ook niet.Van puur toeval gesproken. Nu ja in ieder geval is daarmee mijn probleem nog niet van baan.
Toch bedankt voor de reacties Peggy
|
|
Kelly
14-7-2007
|
20-8-2006 12:09:46
Ik zou het ook verschrikkelijk vinden als ik dit moest meemaken. Mannen zijn daar natuurlijk weer anders in, daar moet je je niet te veel van aantrekken. Ik zou proberen om eens te praten met het andere koppel en proberen een oplossing te zoeken die voor beide goed is. Je kan het samen vieren... Dat is op zich ook wel speciaal. Of een andere datum kiezen. Ik hoop dat je probleem opgelost wordt.
Groetjes
|
|
Lieve
1-9-2006
|
21-8-2006 10:06:10
Hey,
ik weet natuurlijk niet hoever jullie al zitten in de voorbereidingen, maar ik zou toch met dat andere koppel gaan samenzitten zodat één van de koppels de datum nog kan verzetten.
Want ik zou het echt niet zien zitten om onze dag te moeten delen met een ander bevriend koppel, dus het allemaal samen doen zou voor mij geen optie zijn.
Ik hoop dat je een oplossing vindt!
Groetjes, Lieve
|
|
Caroline
7-7-2007
|
21-8-2006 12:08:16
Hi,
O jeetje, dit lijkt me helemaal niet leuk. Ik was/ben bang dat dit bij ons gebeurt en we hebben heel vroeg onze datum aan vrienden en familie (en de grote bende neefjes en nichtjes) doorgegeven met de boodschap "verboden op vakantie te gaan op...". Maar, eigenlijk wilden we gewoon vermijden dat nog andere mensen op dezelfde datum zouden trouwen.
Ik zou ook proberen eens contact opnemen met het andere koppel en kijken of iemand zijn datum nog kan verzetten. Ik kan me ook niet voorstellen dat dat andere loppel het leuk vindt dat jullie nu toevallig op dezelfde dag trouwen.
Ik zou mijn feest niet samen met het andere koppel willen organiseren (als één groep). Mijn ouders zijn zelf samen getrouwd met één van de zussen van mijn mama en telkens als ik de foto's zie denk ik dat dat toch niet leuk moet geweest zijn (zij deden zelfs de mis samen, stel je voor). Iedereen wil toch zijn eigen speciale dag?
Hopelijk lukt het om nog iets te regelen! Succes hé!
|
|
Fieke
7-7-2007
|
21-8-2006 13:14:01
Hey Peggy,
Ik snap wat je bedoelt. Mijn nicht trouwt ook op dezelfde dag als ons en bij ons zal de familie dus moeten kiezen naar welke feest ze gaan... Gelukkig betreft het in totaal maar een 12-tal personen, maar ik zit toch ook met een lastig gevoel hoor. Bij ons zou de enige oplossing geweest zijn dat iemand zijn datum veranderde, maar dat zagen we allemaal niet zitten, omdat die datum een beetje speciaal is...
Veel succes! Fieke 7/07/2007
|
|
Clarisse
17-9-2007
|
29-9-2006 22:35:50
ik zou zowiezo veranderen van datum. Het is voor de vrienden ook niet leuk een keuze te moeten maken.Het gaat een en al stress geven en ook voor jullie. Kost wat kost zou ik dan desnoods mijn datum veranderen en als het niet kan,stuur je uitnodigingen dan zo vlug mogelijk op zodat je daar al eerst mee bent. Als de anderen al bevestigd hebben op hun uitnodiging dan komt die van jullie te laat.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|