TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lauren
15-9-2012
|
20-4-2012 20:36:19
Wij gaan er trouwen, laat dus zeker nog weten hoe het in elkaar zat ;) Het zou me niet verwonderen als dit zo was. Dendermonde is blijkbaar vrij streng. Ik vond het al stom dat je niet eens je eigen uur mag kiezen :s
|
|
Kristien
25-5-2012
|
20-4-2012 20:50:25
Raar, wij trouwen er eind mei en ze hadden gezegd dat dit mocht, we gaan een week voor de trouw een CD'tje binnensteken. Tenzij dit natuurlijk intussen veranderd is... Heb je het al gevraagd op het administratief centrum? Lauren: je kan inderdaad het uur niet kiezen, maar wel of het voor- of namiddag is, voor ons was dit eigenlijk al voldoende, de rest hebben we daaraan aangepast.
|
|
Sylvie
11-5-2012
|
21-4-2012 16:28:24
@ Kristien, Ik heb naar het administratief centrum gebeld en daar hebben ze mij gezegd dat ze achtergrondmuziek spelen en dat het niet de bedoeling is dat ik zelf muziek meebreng. Dus ik versta het niet goed, tegen jou zeggen ze blijkbaar iets anders...
|
|
Kristien
25-5-2012
|
21-4-2012 21:04:32
Hmm, misschien is het intussen veranderd, het was wel lang geleden dat ik het gevraagd heb, we zullen het dus voor de zekerheid nog eens checken voor onze trouw...
|
|
cindy
22-9-2012
|
22-4-2012 13:10:47
Ik ga dit mee opvolgen,ik ging er vanuit dat we zelf mochten kiezen.en weet je misschien welke achtergrond muziek zij zelf dan draaien?Cindy
|
|
Sylvie
11-5-2012
|
22-4-2012 21:24:01
Hey Cindy, nee helaas weet ik niet welke achtergrondmuziek het zou kunnen zijn. Aan de andere kant...als de dienst slechts een kwartierje duurt, zal er sowieso niet veel tijd zijn voor muziek denk ik...we zullen het dan maar doen met de muziek die er is zeker...
|
|
cindy
22-9-2012
|
25-4-2012 20:00:49
Gelijk heb je voor die 15 min ga ik nu ook niet moeilijk doen,we zullen wel zien hé?
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|