Terug naar overzicht
Hoi, hier ook nog 69 dagen.. Begint op te korten zeg..Ik heb vooral ook een checklist gemaakt van wat allemaal mee naar de zaal of shoot moet (bv. accesoires, paraplu, champagne, dekentje).Mijn uitnodigingen zijn grotendeels vertrokken.Nog te doen bij ons: - geloften- speech- bedankjes voor helpers- tafelschikking- tafelkaartjes voor de verschillende groepen- bedankjes kindjes kerk- lintjes voor aan de auto en ons suite-vervoer- bloemen bestellen- huwelijkskaars (bij m'n tante laten maken)- misboekjes: cover laten maken door m'n broer en dan laten drukken- ...Ik denk dat ik zo ongeveer even ver sta als jij, alleen hebben wij geen bruidskindjes.Komt helemaal goed :-) Leuk om zo eens een overzicht te zien van iemand die op dezelfde dag trouwt. En zolang het nu minder goed weer is, hebben wij in juni meer kans op goei weer.En tijdens de examens meende ik mij te herinneren dat het altijd mooi weer was, dus kan niet missen...Succes nog!
Hey DamesWij trouwen ook op 30/06, voor mij is het echter minder leuk om jullie planning te lezen. Ik besef nu nog meer dat de tijd me ontbreekt om alles in orde te krijgen! HELP! Wij trouwen alternatief (dus niet in de kerk) en alles moet nog gebeuren. Dit bezorgt me nog de meeste stress. Qua kledij is alles zo goed als in orde en voor de feest ook, het zijn al die extraatjes: bedankingen (Wat?), Tafelschikking, geloften (echt help), tekst voor de ouders (hemel), en 1001 andere zaken waar ik nu even niet op kom...Komt dit nog goed?
Jawel jong, nog meer dan 2 maanden... tijd zat.Als je nog ideetjes nodig hebt, shoot.Ik had vooral zoiets van: ik wil het mezelf niet te moeilijk maken, aangezien ik de voorbereidingen ook vooral zelf doe, zonder de verloofde Tafelschikking moet ik ook nog doen hoor, maar wij hebben verschillende lange tafels.Succes nog!