Nu Online
Momenteel zijn er 691 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedank-ideetjes voor de ouders?

21-4-2012 11:44:31
Hallo bruidjes,

wij zijn nog op zoek naar een gepast cadeautje om aan onze ouders te geven op ons huwelijksfeest.
Het meeste wordt een foto-kader gebruikt maar we willen graag iets anders...
Alle leuke ideetjes zijn welkom!

Bedankt!

Cynthia
16-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1025

tine
19-5-2012
 Meld misbruik21-4-2012 12:17:44

Hallo,
Wij willen ook iets anders, maar ik vind het moeilijk om iets te vinden dat voor beide kanten past... Komt nog eens bij dat mijn ouders gescheiden zijn, dus moeten we iets vinden voor mama en partner, papa en partner en mijn schoonouders... Ze hebben allen totaal een andere stijl qua interieur, dus zéker niet makkelijk.

Ik volg dit, want over 27 dagen is het al zover...

Succes!!!!

Janine
30-6-2012
 Meld misbruik21-4-2012 12:36:01

Ik ga voor de "mama's" een boeket aan huis laten bezorgen, de dag nadien of 's maandags, als bedanking. Op het feest gaan we hen wel met woorden bedanken, maar dan hebben ze er niet zoveel aan dat ze bloemen krijgen.
En zowieso worden er ook foto's afgegeven, maar dat zal ook achteraf zijn, als het album of de CD's klaar zijn.
Voor de papa's ben ik er nog niet helemaal uit. 't Zijn beide geen wijndrinkers, maar bieren, dus misschien in die trend iets...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...