Nu Online
Momenteel zijn er 684 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dilemma planning avondfeest!

21-4-2012 12:05:00
Nu we het avondfeest aan het bespreken zijn hebben we enkele twijfels over het verloop van het avondfeest. Van 17-20u is er een diner voor de familie (42pers). Tussen 20-21u is er een aperitief voor zien voor de avondgasten van het dessertenbuffet (88pers extra). Welke planning zouden jullie nemen? 21u intrede bruidspaar + openingsdans zodat dansfeest meteen start 22u verrassing ouders + dessertenbuffet openen Hierbij is het dansen dan wel onderbroken Of 21u intrede bruidspaar + openen dessertenbuffet + verrassing ouders 22u openingsdans Hierbij kan het dansen blijven doorgaan. Voor hapjes die later komen hoeft de muziek niet meer onderbroken te worden. Alvast merci indien jullie even meedenken want ik weet het niet :) Gr Eline

Eline
23-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 845

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik21-4-2012 12:27:47

Ik zou voor het 2de gaan. Wij doen dit ook, om 21u dessertenbuffet en daarna onze openingsdans. Dan wd de danssfeer niet onderbroken.
groetjes

wendy
7-7-2012
 Meld misbruik21-4-2012 12:45:39

Ik zou ook voor het 2de gaan!
groetjes

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik21-4-2012 18:16:04

Ik sluit me ook aan bij de rest en zou ook voor het tweede gaan. (anders lijkt het dessertenbuffet me echt wel een stopper voor het dansfeest)

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik21-4-2012 21:29:43

ik volg wij hebben een gelijkaardig consept, anders breek je u feest en dan heb je kans dat veel gasten naar huis gaan

Eline
23-6-2012
 Meld misbruik21-4-2012 22:12:01

Merci voor de reacties! Mijn eerste gedacht was ook zo maar mijn schoonzus kwam af dat zei meteen openingsdans had gedaan. Daarmee dat ik graag wilde weten hie jullie het zouden doen. We gaan dus eerst ons dessertenbuffet openen. Eline

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...