Terug naar overzicht
Leuk dat het zo is meegevallen! Tekstjes kan je idd nog altijd aanpassen he. Enige tips voor ons hoe het zeker niet moet zo na gisteren? :) zoals sfeerkillers hehe? Fijn voorbereidingsweekend! Eline
grootste lastige vond ik gisteren de DJ, hij speelde dan een liedje waar iedereen op de dansvloer was en dan nadien was er weer een liedje dat niet in de smaak viel en de dansvloer was leeg, dat was echt wel een moodkiller van formaat. Een andere tip misschien: gisteren was het koppel tijdens de lunch foto's gaan nemen en dat was uiteindelijk in totaal een uur of 5 dat wij daar zaten te babbelen en te niksen en dan maar uit frustratie lunch aan het eten en blijven, dat was echt TE lang en iedereen was volgegeten tegen dat de receptie en het diner begon. Ik heb uiteindelijk van het buffet 1 keer gegeten.
Amai, 5u voor de shoot? Wij hebben er ongeveer anderhalf uur (incl vervoer, zo'n 10min enkel) voor uitgetrokken. En dan ook nog wat tijd voor foto's aan gemeentehuis en kerk en met de familie als we zelf terug zijn van onze shoot.Daarom ook dat onze meters en peters pas komen als wij terugkomen van de shoot.. Anders moeten ze er vroeg zijn, voor niets.En er kan altijd nog veel veranderd worden he. Vond het ook al zo moeilijk om geschikte teksten uit te zoeken.. Je hebt nog tijd he.
Ik zit met net hetzelfde probleem... Mijn neef trouwt in augustus, wij in oktober. Hoop dat ik dan niet meer te veel moet veranderen aan de misboekjes of aan ons concept. Heb ook wel een beetje schrik dat er dingen hetzelfde gaan zijn, maarja. Gelukkig kochten we ons kleed in dezelfde winkel en konden de verkoopsters inspelen op mijn keuze! (had op voorhand de situatie uitgelegd en gezegd dat ik haar kleed niet wou passen/zien of zelfs iets dat er op leek)Voor mij is het dus nog even wachten tot augustus...