TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Michèle
1-12-2012
|
21-4-2012 13:36:02
Een jurk op foto is echt helemaal anders dan bij jezelf. De meisjes die de foto's showen zijn meestal perfect gebouwd voor een trouwjurk. Slank en bovendien ook heel groot. Ik ben absoluut niet groot, waardoor een jurk er al snel helemaal anders uit gaat zien. Gewoon passen en kiezen waar je jezelf goed in voelt. Ik vond het heel moeilijk om een jurk te kiezen. Telkens ik me zag ik zo een kleed, zag ik er precies verkleed uit. Een tuttemie in een kleed, en zo ben ik helemaal niet. Heb dan ook wel even moeten zoeken tot ik de juiste jurk vond. Het is helemaal niet geworden wat ik op voorhand gezegd had.
|
|
Sandra
7-9-2012
|
21-4-2012 13:49:13
Dag Ellen,
Eerst en vooral: je hebt nog massa's tijd om een jurk te vinden... Vergeet niet dat in september-oktober dit jaar er weer veel nieuwe collecties bijkomen, dus je zal zéker je droomjurk vinden!
Ik had zelf ook iets helemaal anders voor ogen dan de jurk die ik nu heb hoor... Je kan wel een soort van stijl bepalen volgens de foto's...maar een jurk moet je nog altijd aanzien. Ik wist dat ik bijvoorbeeld zeker een strapless kleed wou in een A-lijn...en zo is mijn zoektocht begonnen. Ik vond de Maggie Sottero jurken op voorhand ook echt wauw...maar de vrij bombastische rokken waren helemaal niet zo mooi als ik de jurken gepast heb.
Dus...best de Belle jurk vergeten...en gewoon met open vizier passen, passen en nog eens passen :-)! Ik heb spijt dat ik maar 2 winkels heb gedaan...het is zo leuk!
groetjes en succes!
|
|
Sara
6-10-2012
|
21-4-2012 14:32:45
Hey Ellen,
k had je gewaarschuwd he overlaatst ;-) Maar het is een rottig gevoel, k snap je. Het is een beetje net zoals winkelen, als je je gedachten op iets gezet hebt dan is het heel moeilijk om daar van af te wijken. Zelfs al blijf je jezelf wijsmaken dat je open staat voor veel dingen, ergens blijft het toch in je hoofd hangen.
maar hoofd niet laten hangen en vooral gaan passen en passen en passen en passen. Wat voor mij ook wel hielp is naar echte bruidjes kijken en niet naar de foto's van de merken zelf. Modellen staan altijd perfect met al die trouwjurken, maar in realiteit is het toch vaak heel anders. Ik gebruik een ander forum ( wil het wel even mailen als je wil) om naar ECHte bruidjes foto's te kijken en ik heb mij soms al een kriek gelachen met pas foto's. En dat moet je ook gewoon tijdens het passen doen, gewoon vanalles proberen en ook gewoon keertje lachen met jezelf als iets echt niet om aan te zien is.
mijn tip gewoon passen passen passen passen passen...
|
|
Katrien
12-5-2012
|
21-4-2012 15:19:51
Hoi Ellen
Dan is het inderdaad beter even te stoppen en later terug te gaan. Je zal je droomjurk wel vinden hoor!! Ik had net hetzelfde... verliefd op een kleedje op foto en toen ik het aanhad vond ik lelijk... Maar uiteindelijk heb ik nu een kleedje dat nog 1000 keer mooier is dan het andere op foto ;-)
@ Sara: je mag mij die link ook sturen :) Daar kan ik me uuuuren mee amuseren.
groetjes Katrien
|
|
Ellen
25-5-2012
|
21-4-2012 18:50:56
@Sara stuur de link maar! (Kan je ook die link sturen van dat ene waar je het vorige zaterdag over had?)
Bedankt allemaal voor het medeleven, kzat echt even in zak en as maar het begint al te beteren, kheb al andere problemen bedacht waar ik banger voor ben!
groetjes ellen
|
|
Hilde
7-9-2012
|
21-4-2012 19:18:12
Ik wil de link ook wel! Thanks ;)
|
|
Tiffanie
28-7-2012
|
22-4-2012 0:53:57
Ik wil die link ook wel, Sara! @Ellen, superservice in Scarpellini... Idd hele vriendelijke verkoopsters!
|
|
treesje
10-7-2012
|
22-4-2012 8:01:40
hallo, ik wil zou die link ook wel graag willen :-)
|
|
Els
16-6-2012
|
24-4-2012 8:15:45
Ik sluit mij aan bij de vorige berichten: ik wil die link ook wel graag! :-)
|
|
Hilde
7-9-2012
|
|
|
Lynn
9-3-2013
|
15-7-2012 17:45:52
Hoi, ik ben ook wel benieuwd naar deze link! :)
Ik heb men kleedje al, maar zo het graag nog eens terugzien, en wie weet vind k het daar wel terug :)
Bij mij is het wel het kleedje geworden dat ik op de foto,s gezien had, al was dit een verrassing, want ik had op voorhand gedacht dat ik nooit met zoiets zou staan...
Maar ik ben er vast en zeker van overtuigd, dat er voor elk bruidje ergens een passend kleedje ligt te wachten! :)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|