Terug naar overzicht
Hallo, Wij trouwen 26 mei, maar ik wil je toch al eens laten weten wat we allenmaal gedaan hebben.*trouwkleed gekocht*Zaal + menu ongeveer uitgeschreven (gisteren)*de mensen die we vragen voor receptie en avondfeest staan ongeveer vast*auto OK* fotograaf* opvang voor ons kindje*Alles ivm de wet is al besproken,maar kunnen we pas officieel vastleggen op 1 oktober (datis hier zo...)Voor de kerk trouwen wij niet dus daar moet ik ook geen voorbereidingen aan doen.groetjesHannelore
Hallo,Wij trouwen een dag vroeger namelijk vrijdag 4 mei 2007.Wij hebben tot nog toe enkel onze zaal vastgelegd. In oktober ga ik kijken voor mijn kleed. We hebben ook al een voorlopige gastenlijst, maar voor de rest nog niet echt veel gedaan.GroetjesAngelique
Wij trouwen ook op 5 mei 2007, we hebben deze dag gekozen omdat we dan juist 10 jaar samen zijn.het gemeentehuis ligt al vast en de kerk.Trouwringen zijn ook al bestelt en mijn ventje heeft zijn kostuum al, en de feestzaal is ook al geboekt.En in oktober ga ik nog eens zien voor een trouwkleed heb er al wel gepast maar dan is de nieuwe collectie er, ben is benieuwd.Wat hebben jullie al gedaan?Martine en Tom
Dag Martine,Wij zijn de laatste weken goed in gang geschoten, en hebben intussen al volgende dingen vastgelegd:- feestzaal- kerk- fotograaf- DJ- ceremoniemeesterHet gemeentehuis kan pas vanaf volgende week. Voor mijn kleed ga ik ook in oktober kijken, als de nieuwe collectie er is.We zijn ook bezig met rondkijken naar live-muziek in de kerk en vervoer.Groetjes,Wendy