Nu Online
Momenteel zijn er 660 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes (bruids)kindjes

21-4-2012 16:39:09
Hey ben nog op zoek naar een bedankje voor de kindjes. Het is voor 2 meisjes en 3 jongens. Ik had eerst gedacht aan snoepjes, maar nu denk ik aan iets waar ze zich mee kunnen bezig houden maar mijn inspiratie is op. Iemand een idee?

Sylvie
11-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1106

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik21-4-2012 16:58:00

Wat is de leeftijd van de kindjes? En werken jullie met een bepaald thema?

Groetjes

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik21-4-2012 20:29:47

wij geven een setje met kleurpotloodjes wasco's en een kleurboekje, ik hoop dat dit genoeg gaat zijn om ze bezig te houden. om het setje gaat dan een etiket komen met onze namen op

iris
30-6-2012
 Meld misbruik21-4-2012 20:36:25

Wij hebben 7 bruidskindjes (2 zijn onze kindjes, de rest onze petekindjes) tussen 20 maanden en 5 jaar.
Ik heb in de AVA mooie tasjes gekocht en dan erna in de Action: kleurpotloodjes, stickertjes, een kleurboekje, een leesboekje, een puzzel, voor de meisjes een kralendoosje en voor de jongetjes een autootje ... Al deze spulletjes pak ik dan in en stop ik in het tasje met hun naam erop en dan kunnen ze regelmatig een kadootje uitpakken.
En uiteindelijk was ik totaal geen 40 euro kwijt (inclusief tassen). Dus dat valt wel mee om 7 kids te entertainen.

Rebekka
12-5-2012
 Meld misbruik22-4-2012 20:17:20

Een snoepje met een sleutelhanger aan bijvoorbeeld

Sylvie
11-5-2012
 Meld misbruik22-4-2012 21:34:28

@ Nancy, nee we werken niet met een thema. De leeftijd ligt tussen 2 en 5 jaar.

@ Iris, dat lijkt me een leuk idee! Meer moet dat eigenlijk niet zijn hé om kindjes bezig te houden...

Bedankt voor de reacties, heb al wat meer inspiratie!

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik22-4-2012 22:35:57

Inderdaad Sylvie,als ze zo klein zijn is het idee van Iris ideaal. Mijn jongens zijn 7 en 9 en ga ook een koffertje maken met kleine verrassingen.

Een ander bruidje had een site doorgegeven met persoonlijke koffertjes of rugzakjes(tasjes) moekies.com,zeer leuke spulletjes daar

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...