Terug naar overzicht
Wat is de leeftijd van de kindjes? En werken jullie met een bepaald thema?Groetjes
wij geven een setje met kleurpotloodjes wasco's en een kleurboekje, ik hoop dat dit genoeg gaat zijn om ze bezig te houden. om het setje gaat dan een etiket komen met onze namen op
Wij hebben 7 bruidskindjes (2 zijn onze kindjes, de rest onze petekindjes) tussen 20 maanden en 5 jaar.Ik heb in de AVA mooie tasjes gekocht en dan erna in de Action: kleurpotloodjes, stickertjes, een kleurboekje, een leesboekje, een puzzel, voor de meisjes een kralendoosje en voor de jongetjes een autootje ... Al deze spulletjes pak ik dan in en stop ik in het tasje met hun naam erop en dan kunnen ze regelmatig een kadootje uitpakken. En uiteindelijk was ik totaal geen 40 euro kwijt (inclusief tassen). Dus dat valt wel mee om 7 kids te entertainen.
Een snoepje met een sleutelhanger aan bijvoorbeeld
@ Nancy, nee we werken niet met een thema. De leeftijd ligt tussen 2 en 5 jaar.@ Iris, dat lijkt me een leuk idee! Meer moet dat eigenlijk niet zijn hé om kindjes bezig te houden...Bedankt voor de reacties, heb al wat meer inspiratie!
Inderdaad Sylvie,als ze zo klein zijn is het idee van Iris ideaal. Mijn jongens zijn 7 en 9 en ga ook een koffertje maken met kleine verrassingen. Een ander bruidje had een site doorgegeven met persoonlijke koffertjes of rugzakjes(tasjes) moekies.com,zeer leuke spulletjes daar Groetjes