Nu Online
Momenteel zijn er 474 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lingerie voor een maatje meer

21-4-2012 18:58:33
Hallo iedereen,

Ik was vandaag in de inno aan het shoppen voor een nieuwe bh en ik dacht laat ik eens kijken naar iets dat ik zonder bandjes kan dragen voor bij het passen van de bruidsjurken. Nu kwam ik tot de conclusie dat dit gewoon helemaal niet mogelijk is omdat mijn buste veel te zwaar is.
Het probleem waarmee ik dan ook zit is wat doe je als je een strapless jurk hebt, maar gn bh zonder bandjes aan kan? Doorzichtig vind ik niet mooi je ziet die toch altijd, en zelfs als je ze niet direct zou zien, kan je het wel merken aan mijn schouders dat er putten in zitten (en van zodra de bandjes minder spannen, hangt het weer teveel).
En de mooiste jurk die ik tot nu toe aan had is dus wel degelijk strapless.
Weet iemand wat ik hieraan kan doen? (Corsetten komen dan weer te hoog op de rug.)

Groetjes
Ellen

Ellen
25-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1065

An
18-8-2012
 Meld misbruik21-4-2012 20:01:54

Hey.. Ik weet niet wat je maat is. Maar zat beetje met een gelijkaardig probleem, maar dan om een push up strapless te vinden in mijn maat. Ik heb bij wonderbra een heel leuke stevige push up gevonden en houdt heel goed op. Zij gaan, dacht ik, tot G 85. Ps tis wel niet echt bruidslingerie maar past very good

Ann
18-8-2012
 Meld misbruik21-4-2012 20:21:08

Dag Ellen,
misschien eens vragen in de winkel waar je kleed van komt? Mijn bh heb ik gekocht in de bruidswinkel.

Veel succes!

Groetjes, Ann

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik21-4-2012 20:28:26

ik zou een keertje naar een echte lingerie winkel gaan, daar gaan ze tot vrij groot. marie jo bijvb past mij nog net en zit wel aangenaam. Ik heb ook al gezocht en ik heb besloten om naar de ouwbollige lingeriewinkel bij mijn ouders in het dorp te gaan, daar hebben ze een heel goed oog in wat goed is. vinden ga je zeker wel hoor.

ook inderdaad een keertje horen bij de bruidswinkel, die weten meestal ook wel raad. In het slechtste geval als je echt schrik hebt dat de dames niet gaan blijven hangen kan vaak kostenloos een halter bijgemaakt worden bij bruidwinkels.

Brigitte
28-12-2012
 Meld misbruik21-4-2012 21:38:39

Hallo Ellen,

Ik heb hetzelfde probleem, ik heb zelf een 85 i, dus dat is niet klein zou ik zelf zeggen. Ik draag steeds bh's van prima donna, maar in bruidslingerie gaan ze niet in mijn maat.
Ik heb mijn eerste jurk gepast in Eindhoven en daar hadden zij mij een corset onder de jurk aan gedaan. Door de jurk ben ik vergeten te vragen van welk merk dit was. Ik heb dezelfde jurk in mijn dorp gevonden en was maar liefst 350 euro goedkoper. De verkoopster van onze winkel vertelde dat ik eerst kon zoeken in prima donna en deze in de lingeriezaak kan laten aanpassen. Maar dit is dus voor mij niet mogelijk. De bruidswinkel kan zelf ook aan bh's gerken zonder bandjes, zij hebben amerikaanse maten en gaan dus vrij groot. Als ik niets zou vinden kan de winkel er voor zorgen A.
Ik heb mijn jurk in oktber 2011 al besteld en mijn eerste pas is voor in juni voorzien. Ik ga dan pas mijn lingerie bestellen bij haar, omdat ik niets anders heb gevonden.
Ssucces met je zoektocht, mar de bruidszaak kan je zeker wel helpen.

Brigitte
28-12-2012
 Meld misbruik21-4-2012 21:40:35

Ik weet niet of je voor de rest ook een maatje meer hebt, maar als je een jurk hebt met een maatje meer, dan kan de bruidswinkel ook zorgen voor aangepaste lingerie.

Ellen
25-5-2012
 Meld misbruik21-4-2012 22:17:36

Ik ben vrij goed geproportioneerd dus ja over de hele lijn een maatje meer. Tprobleem is niet direct van niet in mijn maat meer of ze voldoende steun geven.

Halter ben ik ook niet zo zot van eigenlijk.

francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik22-4-2012 0:28:50

hey ellen

ik ken het probleem.
weet niet van waar je bent maar ik heb me bh zond bandjes bij de hunkermuller gevonden die hebben nu op ruiming ( ik heb ze een G/H maat) ik heb voor deze bh nu maar 7 euro moeten betalen en hij zit echt heel goed en zakt niet af.

hoop dat je er wat aan hebt

gr francis

Nancy
19-5-2012
 Meld misbruik22-4-2012 8:39:11

Ik heb ook een grote cupmaat. Ik heb mijn strapless bh in een gewone lingeriewinkel gekocht. Hij was wel niet goedkoop en ik vrees dat ik hem nadien niet meer ga aandoen. Maar wat de steun betreft is dat geen probleem omdat het kleed wordt aangesnoerd en dat geeft ook nog steun. Alles zit dus goed ingepakt :)

LEEN
29-6-2012
 Meld misbruik22-4-2012 20:43:09

Ik had ook een strapless jurk gekozen, maar heb toch besloten hier een halter in te laten zette,. Een strapless bh was voor mij ook geen optie (ook grote cup, maar kleine omtrek) Voel mij veel beter met halter, en staat ook wel mooi bij kleedje.Misschien is dit ook een optie voor jou???
Mijn bh is ook van PrimaDonna.

Groetjes

Tina
23-6-2012
 Meld misbruik23-4-2012 11:16:32

Ik wou vandaag net hetzelde topic opstarten :)

Ik ben op zoek naar een strapless bh (80 E) en ben al naar verschillende lingeriewinkels geweest, ook in de bruidswinkel, maar de meeste zakken gewoon al onmiddellijk naar beneden als ik nog maar in het pashokje sta... Met mijn trouwkleed aan zal dat niet het geval zijn, omdat alles goed ingesnoerd zit, maar ik zou graag investeren in een strapless bh die ik ook nadien nog kan dragen..

Ik heb er 2 gepast die wel goed zaten, maar die waren dan niet zo heel mooi vond ik...
Desnoods zal het dus wel 1 van deze 2 worden en investeer ik nog wel in een mooi ander setje.

Maar wou toch even weten of iemand van jullie een goede winkel/goed merk van mooie bruidslingerie kent die echt stevig zijn en goed blijft zitten?

Alvast bedankt!

Nancy
19-5-2012
 Meld misbruik23-4-2012 12:14:56

De mijne is van empreinte.

Ellemieke

Meld misbruik23-4-2012 21:57:35

Hunkemoller, zoals al gezegd, of Ulla Popken?

Tina
23-6-2012
 Meld misbruik2-5-2012 23:30:23

Hey iedereen!

Om eventuele hulp te bieden aan andere bruidjes:
Ik heb mijn strapless bh gevonden in de Inno.
Het is er een van calvin klein (seductive):
http://www.perfectlybasics.nl/ck-seductive-strapless-bh...

Had helemaal niet verwacht om in dat merk een stevige grotere cup te vinden, maar kijk eens aan: mooi, stevig en hij bleef ter plaatse zitten.. :) Me happy!

De vrouw van de Inno zei ook dat het merk goed verkocht bij de grotere maten dus dat ze blijkbaar wel goed in de smaak vallen qua stevigheid.

Succes nog met de zoektocht!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info