Terug naar overzicht
Wij gaan er wss mee rond, zo hebben we toch met iedereen eens een praatje kunnen maken.Maar je kan ze ook al bij het bord leggen, dan moet je er niet meer aan denken.Groetjes, Ann
Hoi Stephanie,Je kan ze ook bij het gastenboek leggen en er iets over zeggen in jullie speech...Zo ga ik het doen denk ik Groetjes,Nancy
We gaan ze wellicht ook bij het bord leggen, omdat deze voor iedereen specifiek zijn (pralines in mooi doosje).Daarnaast hebben we ook maar een beperkt groepjes van 34 personen (onszelf al in meegerekend).GroetenEvelien
Bij ons lagen ze op de tafels.
Bij ons zullen ze bij het gastenboek liggen!
wij zijn er mee rond gegaan,zo konden we met iedereen nog een praatje maken,want tijdens de receptie ging dat niet zo goed (de mensen stroomden samen toe)...
Wij zullen ze, denk ik, ook op het bord leggen. Dan hoeven we er op het einde van het feest niet meer aan te denken en zijn we zeker dat iedereen er eentje gehad heeft. Gewoon ergens neerzetten zou ik persoonlijk niet doen, want dan bestaat er het risico dat er gasten zijn die er 3 meenemen ipv 1 waardoor iemand anders er geen meer heeft.Groetjes!Evelien
wij leggen onze bedankjes ook bij het bord, eigenlijk meer doordat wij niet de hele avond als iemand door gaat,naar de deur moeten lopen, en wij toch ook iets hebben van onze avondgroetjes heidi