TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sarah
18-8-2012
|
21-4-2012 20:20:24
Hey Ine, je moet oppassen want op veel van die sites staat er ergens op de pagina dat de jurken soms kunnen afwijken van de foto. Dus ik veronderstel dat de kleedjes dan worden nagemaakt, maar misschien met heel andere stoffen of steentjes.
Groetjes
|
|
Ellen
23-6-2012
|
21-4-2012 20:35:18
Helloow! De jurken van mijn bruidsmeisjes komen van Light in The Box. Ik trouw op 'z'n Amerikaans' met volwassen bruidsmeisjes. Die kleedjes zijn super qua kwaliteit... Maar om een trouwkleed te bestellen... da's wel spannend natuurlijk... Kan super zijn :-), maar ook tegenvallen natuurlijk... Het gaat inderdaad wel om 'namaak', maar bij mij zien ze er hetzelfde uit als het originele...
Groeties! Ellen
|
|
sylvie
29-6-2012
|
21-4-2012 23:33:09
Hey, om de prijs te drukken qua trouwkleedje, kun je ook naar Beveren leie naar nena outlet shop van la sposa gaan, daar kun je al bruidsjurjken vinden vanaf 350€. Je kunt ze aanpassen, de verkoopsters helpen je. Ik ben super blij met mijn kleed van daar. Het enige is dat je je jurk onmiddellijk moet meenemen, en dat je cash moet betalen
|
|
Karen
13-7-2013
|
22-4-2012 1:24:57
Hoi!
Ik denk dat alles een beetje afhangt van wat je nu net verwacht van zo'n kleed. Zelf zou ik het ook nog durven, maar je moet dan wel in je achterhoofd houden dat er misschien nog aanpassingen moeten gebeuren door een naaister achteraf, of dat het kleed iets afwijkt van hetgeen je op de foto op internet hebt gezien.
Ik kijk zelf eerst eens naar outlet winkels en als ik daar niets vind waag ik er mij ook aan.
Vergeet wel niet dat er telkens nog een transportkost (of douanekost) bovenop de kostprijs van je kleedje komt he, en naar ik gehoord heb kan dat nogal eens veel zijn...
Succes! x
|
|
rafa
6-5-2011
|
22-4-2012 19:13:43
ik heb mijn kleed ook besteld op een nederlandse site, (bestaat ondertussen niet meer, jammer) maar ik was supertevreden, moest wel onder mijn oksels beetje ingemaakt worden, maar voor de rest was hem heeeeeeeeeel goed meegevallen, en de prijs natuurlijk ook he.. dus ik zou zeggen, doen!!
mijn zus gaat ook een kleed bestellen via light in the box, maar heb er gene schrik voor dat het gaat tegenvallen, en normaal staat er ergens dat je het altijd mag terug sturen en krijg je het grootste deel van bedrag terugbetaald...
groetjes
|
|
Nikki
1-9-2012
|
26-4-2012 20:31:45
Hoi!
Ik kocht mijn jurk ook online bij lightinthebox en ben er SUPER tevreden over. Het is m'n droomjurk! Ik ging er van uit dat het nog een beetje aangepast moest worden door een naaister, het moet enkel wat ingenomen en verkort worden. De kwaliteit is trouwen heel goed! Bij lightinthebox.com kan je ook je maten doorsturen en maken ze het op maat, dus dan hoef je niet te twijfelen of het zal passen of niet. Bij enige twijfel, best wat groter bestellen, zodat je het hier in België nog kan laten aanpassen. Mijn kleed kostte ongeveer 270 euro, inclusief verzendkosten. Reken daarbij nog 100 euro douanekosten en je hebt voor minder dan 400 euro een prachtkleed! Ik ben ook gaan passen in bruidswinkels in België en Nederland, daar zou de totale som op 1500 euro komen, wat de verkoopster 'een koopje' vond.. Ahum.... Dat vond ik toch wat duur voor iets van je 1 dag kan dragen. Ine, niet twijfelen, gewoon doen! Je bent al eens gaan passen en weet dus wel welke modellen er mooi bij je staan. Dan weet je alvast in welke richting je moet zoeken. Ik heb veel ervaring met online shoppen, en m'n trouwjurk is m'n beste aankoop ooit! Service van lightinthebox was ook super! Ik heb maar 2 weken moeten wachten op m'n jurk!
Vee succes met de zoektocht!
|
|
Ine
7-9-2013
|
28-4-2012 8:39:10
Bedankt voor al jullie nuttige bevindingen en bedenkingen. Gelukkig heb ik wel nog wat tijd en kan ik het nog even in beraad nemen. Ik heb wel enkele trouwfeesten van vrienden in het vooruitzicht en denk er aan om vandaag een feestkleedje bij light in the box te bestellen (op maat). Zo kan ik eens testen wat dat geeft. ... spannend!
|
|
Ellen
25-5-2013
|
7-7-2012 8:36:32
Ik heb zonet mijn bruidsjurk bestelt!! vind het superspannend, ik hoop dat de maten juist zijn! Hopelijk ook geen onverwachtse hoge kosten van douane! Ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit, maar geen weg terug nu! :p Ik zal een maandje geduld moeten heb nu!
|
|
Wendy
4-4-2013
|
15-8-2012 0:46:11
Hoi Ellen, Laat je weten of jouw kleedje goed is toegekomen? Ik denk er namelijk ook sterk over na om via deze website mijn kleed te kopen :-)
|
|
Ellen
25-5-2013
|
15-8-2012 6:55:52
Hey Heb mijn kleedje ondertussen al een weekje en tis echt pico bello! Maten zijn perfect ( mag niet meer verdikken tegen dan hehe), heb dan ook op maat gekozen. En kwaliteit van stoffen zien er echt goed uit.
Alleen moet ik nog iets vinden om mijn sleep omhoog te houden. Er is wel een lusje voorzien maar dan hef ik precies alleen mijn voering op en is raar zicht, dus dat moet ik nog eens bekijken.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|