Terug naar overzicht
ik zou proberen wat in de trent te gaan van kleur van de kleren. heb je een foto van de kledij, dan kunnnen we beter onze mening geven. All stars voor een jongetje van 4 vind ik zelfs vaak heel stoer en mooi ogen , je kan deze zoeken in een kleurtje dat er bij past. Wel ook eraan denken dat hij de schoentjes al wat ingelopen heeft, dat hij geen zeer voetjes krijgt.
Ik zou ook voor all stars gaan...superstoer :-)
Wij gaan ook voor all-stars voor onze 2 jongens,lekker stoer
Ook hier worden het all stars, liefst van die koningsblauwe. Daar ga ik volgende maand werk van maken se.Want heb gisteren net de laatste stofjes voor de bruidsjongens gevonden.En ik vind het zoals hierboven al gezegd stoer schoeisel voor stoere ventjes ... en je hebt ze van ieniemienie tot een eind in de 40 dus je kunt ze echt voor eender wie vinden.
onze wouter doet zijn communie over 2 weken, heeft een geruit hemd, zwarte geklede vest (hij noemt het zijn "presidentsjasje" kei grappig), donkere jeans en... all stars!!!!! is kei schoon voor jongens.Voor trouw dragen ze een gestreept hemd (streepje is in de kleur van mijn kleed), korte broek en bruine nikes (zijn geklede, maar sportieve schoenen) en .... een dasje op hun eigen verzoek!!!! (dit gaat mijn tante maken aangezien kinderdasjes niet zo gemakkelijk te vinden zijn en zeker niet in veel kleuren.)
bij ons zullen de jongens ook een korte broek met een hemd+das+gilet dragen. wij zijn naar brantano geweest en geen sandalen gekocht maar toe-schoenen om zeker te zijn met het weer!