Terug naar overzicht
hey an, ohh spijtig om te horen! is inderdaad normaal dat je nu met gemende gevoelens tegen alles op kijkt, maar ik brand mee een kaarsje voor jou! Groetjes en een dikke knuffel!
gemengde *
Bij mijn opa is er ook kanker vastgesteld. Hij wordt begin volgende maand geopereerd en echt alles wordt eruit gehaald. Ti's moeilijk, zeker als je erbij nadenkt dat ze er misschien niet meer bij zullen zijn. Ik hoop alvast mee voor een goede afloop! Groetjes
Brr...kippenvel...Hopelijk slaat de behandeling morgen aan en kan jullie oma nog meegenieten van haar kleinzoon en zijn aanstaande op de mooiste dag van jullie leven...Ik brand vanavond alvast een kaarsje...beloofd!
Inderdaad, kippenvel.Hopelijk kunnen jullie toch genieten van de voorbereidingen, en van jullie dag...Ik ben er zeker van dat jullie oma wil dat jullie genieten...Het is zeker niet makkelijk,wij zitten in een gelijkaardige situatie, maar het is mijn oom van 49 die nog maar enkele maanden te leven heeft...Het is natuurlijk iets anders dan een oma, maar voor mijn mama zou het ook echt verschrikkelijk zijn moest haar broer nu net voor onze trouw overlijden... We weten dat hij er zowieso niet zal kunnen bij zijn, op 19 mei, maar stel je voor dat hij de week er voor zou sterven, ik mag er niet aan denken.Ik heb ook een heel goeie band met mijn nonkel, we konden altijd heel goed met mekaar praten...Hier brandt elke dag een kaarsje, voor mijn nonkel, ik steek er nog eentje extra aan, dat het goed mag gaan met jullie oma!! Veel sterkte!
voel je niet schuldig over je gevoelens,die zijn denk ik heel normaal.Ik weet het "makkelijker gezegd dan gedaan".heel veel sterkte morgen en ik hoop dat alles goed verloopt.Dikke knuffel.
Mijn kaarsje staat al klaar!Ik duim heel hard met je mee... Sterkte hoor! knuffel
Heel veel sterkte!En hier brand ook een kaarsje voor jou!X
veel sterkte!!
Ik brand een kaarsje!! X
Wij duimen mee voor goed nieuws morgen!
pfff amai ik duim heel hard mee voor goed nieuws zijn bange momenten !! sterkte
Wij zullen vanavond ook een kaarsje voor jullie branden. Mijn vriend zijn bompa is vorige maand overleden. Dit kwam heel onverwacht voor ons. Veel sterkte.
veel sterkte hier wordt ook een kaarsje gebrand.Die gemengde gevoelens zijn normaal hoor ik ben mijn schoonvader heel plots verloren op 11/4/2012 en op weg naar het ziekenhuis( een rit van 35min) heb ik ook gedacht aan ons huwelijk wat er zou gebeuren enz. . Direct voelde ik me schuldig omdat ik aan zoiets dacht maar zelfs mijn schoonmoeder was er mee bezig te midden van haar groot verdriet dat we zeker moesten trouwen. dus je ziet heel normaal
Veel sterkte!!Ik zal hier ook zeker en vast een kaarsje doen branden!!
Veel sterkte! Ook hier heb ik net een kaarsje aangestoken.
Veel sterkte!!
Laat ons hopen..... veel sterkte!!!
Bedankt iedereen voor de steun. Dat doet me echt veel...
heel veel sterkte
De ingreep van maandag is niet gelukt. Ze hebben nu alle behandelingen stopgezet en de baxters weggedaan en nu is het zoals ze zelf zegt "wachten". Gelukkig heeft ze voorlopig nog geen pijn. Nog een paar dagen...
An toch...Veel sterkte toegewenst de komende dagen...
Veel sterkte An...hier zijn geen woorden voor..
Oh, dat is echt slecht nieuws!Veel sterkte!
oh! dat is slecht nieuws! veel sterkte toegewenst!