Terug naar overzicht
dames, ik heb jullie raad nodig. Ik ben met onze tafelindeling bezig en ze lijkt goed te zijn maar ik vind het nogal kleine tafels. We zijn maar met 69 man en die kennen elkaar bijna niet. Het zijn telkens 'groepjes' van mensen die elkaar kennen. Ik heb hierdoor 11 tafels maar die zijn klein.
ik heb1 eretafel (13 pers)2 tafels van 81 tafel van 72 tafels van 62 tafels van 51 tafel waar ofwel 5 of 6 aan zit (er is nog een partner die het nog niet weet)1 tafel waar ofwel 6 of 7 man aan zit (idem als hierboven)
wat denken jullie? Houden zo? Of toch proberen enkele tafels samen te zetten? We hebben een redelijk grote zaal dus we kunnen wel die tafels kwijt
ik zou het zo houdenwij hebben: eretafel 16p1 tafel 51tafel 101tafel 91tafel 13we zetten de familie van vaders kant aan 1 tafel, familie van moeder aan 1 tafelfamilie van schoonpa aan 1 tafelen vrienden aan 1 tafel
Hoeveel personen kunnen er in principe aan 1 tafel zitten? Dat het niet overal evenveel is, lijkt mij op zich niet zo erg, maar als je half lege tafels hebt, valt dit wel op. En te veel mensen aan 1 tafel zit dan weer niet comfortabel. Wij hebben 2 verschillende formaten (ronde) tafels gebruikt: voor 8 personen en voor 10 personen. Hier zaten minimum 6 (en dus maximaal 10) personen aan.
hoi hoiwe hebben enkele aanpassingen gedaan en zitten nu op 9 tafels en een eretafelwe hebben verschillende soorten tafels (4 - 6 - 8 - 10 personen)en die met 10 doen we niet, worden trouwens afgeraden omdat ze dan te krap zittenwe zijn er wel uitgeraakt maar ik vond die enkele kleine tafels er toch wel overheb dan ook nog is de foto's van de zaal gezien en t'is perfect zoheel de zaal vol zitten op die manier :-)
wij met enkel onze ouders gaan aan lange tafel zitten langs elkaar en dan aan de 2 uiteindes van die tafels komen dan aan kant van mijn ouders die familie aan kant van vriend zijn ouders die familie en dan de collega's aan vriend zijn kant en vrienden aan mijn ouders hun kant daar die mijn familie beter kennen en de collega's vriend zijn ouders kennen simpel dus en zijn totaal met 54 personen