Nu Online
Momenteel zijn er 307 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelschikking

22-4-2012 15:19:41

dames, ik heb jullie raad nodig. Ik ben met onze tafelindeling bezig en ze lijkt goed te zijn maar ik vind het nogal kleine tafels. We zijn maar met 69 man en die kennen elkaar bijna niet. Het zijn telkens 'groepjes' van mensen die elkaar kennen. Ik heb hierdoor 11 tafels maar die zijn klein.

ik heb
1 eretafel (13 pers)
2 tafels van 8
1 tafel van 7
2 tafels van 6
2 tafels van 5
1 tafel waar ofwel 5 of 6 aan zit (er is nog een partner die het nog niet weet)
1 tafel waar ofwel 6 of 7 man aan zit (idem als hierboven)

wat denken jullie? Houden zo? Of toch proberen enkele tafels samen te zetten? We hebben een redelijk grote zaal dus we kunnen wel die tafels kwijt

Bettina
12-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 441

tamara 7/9/2012

Meld misbruik22-4-2012 16:14:11

ik zou het zo houden
wij hebben: eretafel 16p
1 tafel 5
1tafel 10
1tafel 9
1tafel 13
we zetten de familie van vaders kant aan 1 tafel, familie van moeder aan 1 tafel
familie van schoonpa aan 1 tafel
en vrienden aan 1 tafel

Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik22-4-2012 17:01:35

Hoeveel personen kunnen er in principe aan 1 tafel zitten?
Dat het niet overal evenveel is, lijkt mij op zich niet zo erg, maar als je half lege tafels hebt, valt dit wel op. En te veel mensen aan 1 tafel zit dan weer niet comfortabel.

Wij hebben 2 verschillende formaten (ronde) tafels gebruikt: voor 8 personen en voor 10 personen. Hier zaten minimum 6 (en dus maximaal 10) personen aan.

Bettina
12-5-2012
 Meld misbruik23-4-2012 13:10:50

hoi hoi

we hebben enkele aanpassingen gedaan en zitten nu op 9 tafels en een eretafel
we hebben verschillende soorten tafels (4 - 6 - 8 - 10 personen)
en die met 10 doen we niet, worden trouwens afgeraden omdat ze dan te krap zitten

we zijn er wel uitgeraakt maar ik vond die enkele kleine tafels er toch wel over

heb dan ook nog is de foto's van de zaal gezien en t'is perfect zo
heel de zaal vol zitten op die manier :-)

joyce
26-10-2013
 Meld misbruik24-4-2012 15:00:47

wij met enkel onze ouders gaan aan lange tafel zitten langs elkaar en dan aan de 2 uiteindes van die tafels komen dan aan kant van mijn ouders die familie aan kant van vriend zijn ouders die familie en dan de collega's aan vriend zijn kant en vrienden aan mijn ouders hun kant daar die mijn familie beter kennen en de collega's vriend zijn ouders kennen simpel dus en zijn totaal met 54 personen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...