Terug naar overzicht
ikdraag deze soms in de zomer maar meer voor het zweet dan voor de pijn . is het een beetje wrijving kan dit miss soelaas brengen maar als het ernstige wrijving zijn ben je miss beter met zon gel pad http://www.schoen-onderhoud.nl/contents/nl/d27_losse_st...
En daarom dient ook net het feit "schoenen inlopen" :) draag je schoenen dagelijks een tijdje, tijdens het koken, tijdens de strijk... en langzaam aan zullen je voeten er wel aan wennen; dit is bij mij ook zo telkens ik nieuwe sandaaltjes koop... Ik heb laatst zo doorzichtige plakkers gekocht preventief tegen bleinen. gewoon, in de delhaize of colruyt heb ik dat gehaald... je hebt nog tijd tot juli om ze in te lopen!!
Hallo, Ik heb onlangs schoenen gekocht en deze bleven ook pijn doen aan mijn hielen. Ook ingelopen en iedere keer opnieuw blaren en pijn! Ik ben ten rade gegaan bij de schoenmaker, en hij heeft mij hielkussentjes aangeraden. Door zo'n kussentje zit je net iets hoger in je schoen achteraan, waardoor je hiel anders in de hiel van je schoen komt te zitten en dus geen pijn meer gaat doen (de schoenmaker had hier een specifieke naam voor, maar die weet ik niet meer). Bij mij werkte dit perfect, had het nooit gedacht, maar het is zo...GroetjesAnnelies
Ik heb uiteindelijk zo goed als vanalles geprobeerd, van die speciale sokjes voor in pumps, niet goed, nylonsokjes, niet goed, hielbeschermers van bij de apotheek, niet goed. Nu, ik ben toen in Brantano achter zo'n flesje shoe strech geweest en dat heeft 't hem gedaan, ingespoten, onmiddelijk aangedaan en na 10 min zaten ze reeds als gegoten, vind het een echt wondermiddel, hopelijk heb ik binnen 11 dagen geen last van m'n schoenen.Nogmaals bedankt voor de tips:-)Groetjes Marijke