Terug naar overzicht
Hallo, Welke bloemen zie je graag? Ik zou van hieruit vertrekken... In juli en augustus heb je heel veel verschillende bloemen. Rozen zijn er altijd, aronskelken, gerbera's,... keuze in overvloed hoor...Ik zou de bloemen sowieso op voorhand bestellen. Dan heb je ze zeker. Als de bloemist die dag niet de bloemen van jouw keuze niet meebrengt van de veiling heb je er geen... Dus even informeren bij de bloemist van jouw keuze wanneer je best kan bestellen en hoe je dit praktisch regelt.Wij hadden onze bloemen besteld bij een marktkramer (bleek het goedkoopste te zijn). Ik heb ze een tweetal weken op voorhand besteld (eerst wel een boeketje besteld zodat ik zeker was van de kleur)... ik ben ze 's morgens om 7u gaan halen (vers van de veiling). Wij hebben de decoratie wel de dag voor de trouw gedaan. De dag zelf was bij ons niet haalbaar...GroetjesAnnelies
Hey,de markt is echt wel een goede tip! Daar had ik zelf nog niet aan gedacht. We trouwen op een vrijdag en bij ons is het op woensdag én op vrijdag markt. Misschien is het dan wel veiliger om af te spreken met een kraam dat op woensdag komt. Dan kunnen we 't ook de dag vooraf doen. Ik zie wel graag van die kelken, maar ik ben nog aan het twijfelen eigenlijk.Bedankt alleszins!