Nu Online
Momenteel zijn er 628 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslagje van ons dagje!

23-4-2012 14:15:12
Dag bruidjes en gommetjes,
Eindelijk even tijd om een verslagje voor jullie neer te typen.
De wekker stond om 7.30h maar om 7h was ik al klaarwakker. Douche genomen, iets gegeten en nadien vertrokken richting mijn ouders. De visagiste was al aangekomen en al bezig met mijn kleine zus, die tevens ook mijn getuige was. Tijdens het wachten keek is samen met mijn vader rustig naar wat oude videobeelden van de zus en mijn moeder zette alles klaar voor de ontvangst van de suite.
Daarna was het mijn beurt om mij mooi te maken! Een uurtje later was ik klaar om in mijn kleed te springen. Met behulp van de moeke en de vake zat ik vrij snel in mijn kleed en toen kwamen de eerst traantjes van de moeke! :-)
Ik was klaar om 12h. De bruidegom en de rest van de suite moest dan bijna gaan aankomen. Na een half uur spanning kregen we bericht dat de chauffeur zich vergist had van uur. Gelukkig was er genoeg tijd voorzien en om 13h stond mijn bruidegom aan de deur. En dat met een prachtig boeketje witte en rode gerbera's en een prachtige Christophe zelf uiteraard!
En toen was het tijd voor champagne. Snel een glaasje gedronken en, spijtig genoeg, in de regen moeten vertrekken richting het gemeentehuis. Daar waren we net op tijd. De dienst is uiteraard kort maar daarom niet minder speciaal.
We hebben een goede gemeente dus kregen we ook allemaal nog een glaasje wijn!
Bij het buitenkomen in het gemeentehuis scheen het zonnetje en konden we toch even met de ceremoniewagen openrijden zodat iedereen ons goed kon zien :-)
En toen kwam het meest emotionele deel: de gebedsviering. We hebben gekozen voor een gebedsviering met persoonlijke teksten en muziek waardoor iedereen vol lof was over de viering.
Er was meer volk dan verwacht dus spijtig genoeg niet voor iedereen een misboekje, kleine misrekening!
Mijn ouders hadden aan de kerk een standje met jenever voorzien voor de mensen die naar de viering kwamen.
Dus daar eerst nog cadeautjes en gelukwensen ontvangen en toen was het tijd voor de fotoshoot.
Als locatie kozen we voor een windmolen. (Foto's volgen later)
Na de shoot reden we richting feestzaal waar de suite ons al stond op te wachten om ons op te warmen.
Vooral ik was verkleumd van de kou maar na wat opfrissing met behulp van mijn lieftallige zus was dat snel weer beter. De zaal zag er perfect uit! Mooie witte orchideeën op de tafels en onze tafelindeling met de kleurtjes van de m&m's.
En toen kwamen de eerste gasten toe. Nadat iedereen aangekomen was gingen we langs bij iedereen die op de receptie uitgenodigd was en zo begon het avondfeest al snel.
Heel verrassend hadden al onze vrienden zich in het nieuw gestoken. Heel leuk om te zien.
Na de intrede gaf mijn kersverse man een prachtige speech waarin hij niemand vergat te bedanken waardoor die opnieuw traantjes deed rollen.
Het eten was heel lekker en de bediening fantastisch.
Na al dat lekkers was het tijd voor de openingsdans. We hebben gekozen voor Mirrorball van Elbow.
Direct na de openingsdans mocht iedereen meefeesten en dat hebben we zeker en vast gedaan!
De DJ moet heel goed geweest zijn want de dansvloer is nooit leeg geweest en dat tot 5h.
We hebben ook gebruik gemaakt van een babbelbox waarvan we al heel benieuwd zijn naar de beelden.
Om half6 zijn we stilaan beginnen opruimen en om 6h was de taxi er. Toen we een half uurtje later thuiskwamen stond er ons nog een verrassing te wachten. Stikkapot waren we maar toch lag ons matras op de zolder en was ons ondergoed verdwenen... ondertussen is alles terug in orde maar mijn kersverse man kon er minder mee lachen en heeft gezworen dat de volgende die trouwt dit dubbel en dik terug krijgt! :-)
En zo zat onze dag er op. Het is cliché maar hij vliegt voorbij dus genieten is de boodschap.
Nu is het nog nagenieten met het gastenboek en de kaartjes en wachten op de foto's en de videobeelden.
Hier zijn onze mensen die ervoor gezorgd hebben dat het een onvergetelijke dag is geworden.
- Onze visagiste Barbara: www.phantastique.be
- Onze ceremoniemeester en vervoer Peter: www.ceremoniewagens.com
- Onze fotograaf Stijn Vergeylen uit Herdersem
- Onze bloemist: bloemen Johannita uit Nieuwerkerken
- De feestzaal en bediening Ter Oude Poste: www.teroudeposte.be
- De babbelbox (met bijhorende leuke brilletjes) uit Bambrugge: www.luckysdvdbabbelbox.be
En niet te vergeten onze ouders voor de steun.
Onze vrienden en familie om zo hard met ons mee te vieren!
En uiteraard jullie voor de tips!
Aan iedereen nog veel succes!
Groetjes
Elien

Elien
21-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 20 | Gelezen: 1797

Elien
21-4-2012
 Meld misbruik23-4-2012 14:19:11

Blijkbaar de DJ vergeten te vermelden: www.ycmusic.be

jamina
31-8-2012
 Meld misbruik23-4-2012 14:38:46

Super leuk verslagje Elien, geniet van het getrouwde leven!!
Ik ben heel benieuwd naar jullie lucky's babbelbox ervaring, want wij hebben deze ook!
ben benieuwd naar de fotos!

Groetjes

Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik23-4-2012 14:48:51

inderdaad een super verslagje. proficiat

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik23-4-2012 15:24:37

ik kijk ook al uit naar de foto's!
gefeliciteerd nog
xxx

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik23-4-2012 15:28:40

Leuk om te lezen!
Dikke proficiat!!
Ben wel een beetje benieuwd nu naar de fotokes...
Veel geluk in de toekomst!

groetjes

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik23-4-2012 16:30:02

Hoi Elien,

Alvast een hele dikke proficiat en erg bedankt voor je tof verslagje!

Veel groetjes,

Mieke

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik23-4-2012 16:42:13

Leuk verslagje van jullie dag!! Nog een dikke proficiat voor jullie beiden..

Groetjes,
Nancy

freyja
30-6-2012
 Meld misbruik23-4-2012 17:01:28

Heel leuk verslagje! En gelukkig ondanks de regen een heel mooie dag geworden voor jullie!

freyja
30-6-2012
 Meld misbruik23-4-2012 17:05:10

Ik probeerde je nog een privé-berichtje te sturen, maar dat blijkt niet te lukken, dus dan maar langs deze weg:
Mag ik vragen welke menu jullie genomen hebben? Wij hebben namelijk ook Ter Oude Poste als zaal en zijn heel benieuwd... Maar jullie waren dus heel tevreden?
En mag ik vragen waarom jullie niet de DJ van de zaal genomen hebben? Want wat dat betreft staan we nog in grote twijfel... Welk genre draaide jullie DJ?

Alvast bedankt,
Freyja

Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik23-4-2012 17:53:03

Bedankt om dit met ons te delen!
Proficiat en veel geluk samen!!

Groetjes,
Sonja

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik23-4-2012 18:52:52

van harte proficiat! ben al benieuwd naar foto's ! x

Claudia
13-10-2012
 Meld misbruik23-4-2012 20:30:34

leuk verslag, laat de foto's maar komen !!

Gwen
21-4-2012
 Meld misbruik23-4-2012 20:33:28

Jullie hebben ook genoten zo te lezen!
Een dikke proficiat!

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik23-4-2012 20:52:38

Heel leuk verslagje. Het leek me een geweldig mooie dag om nooit meer te vergeten. Geniet van het getrouwde leven! Ben benieuwd naar jullie fotootjes...

Wendy
28-9-2012
 Meld misbruik23-4-2012 21:19:12

Leuk om te lezen! Dikke proficiat!!

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik23-4-2012 21:41:50

Hey Elien,

Eerst en vooral dikke proficiat aan jullie beide. Jullie dag blijkt perfect verlopen te zijn!
Als ik me niet vergis hadden wij al contact omwille van de DJ. Het toeval wil dat we vanavond met Yves afgesproken hadden en we hadden het dan ook over jullie! Leuk feestje wist hij te vertellen.
Aan je verslagje te lezen was hij dan ook wel goed. Wij hebben er alvast ook een heel goed gevoel bij. Dank u forum :-)

Geniet nog van jullie wittebroodsweken ;-)

Groetjes,

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik23-4-2012 22:52:53

Elien, dikke proficiat en bedankt voor je verslagje!

virginie
7-7-2012
 Meld misbruik24-4-2012 7:14:45

hallo Elien,

Bedankt voor je verslagje,een hele dikke proficiat en vheel veel succes in jullie getrouwd leven.
Ik kijk uit naar de foto's.:-)
Geniet nog wat na :-).

Groetjes,
Virginie

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik24-4-2012 14:15:49

Hey Elien,

Bedankt voor het leuke verslag en een héél dikke proficiat gewenst!
Ik kijk uit naar jullie foto's: zoals je weet heb ik ook Barbara voor haar/make-up, en ik ben benieuwd naar hoe ze jou heeft omgetoverd!

Geniet van de wittebroodweken en van het verdere getrouwde leven!

Groetjes

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik25-4-2012 16:24:01

Een hele dikke proficiat met jullie trouw!! Superleuk verslagje om te lezen! xxxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...