Terug naar overzicht
wij trouwen paar weken later op 6 juli en vieren feest in de snip in moorsel...nog veel voorbereidingsplezier
wij trouwen ook op 26 mei en trouwen in Varsenare maar het feest is in Roeselare...Groetjes, Valérie
Hey AnneloreWij trouwen ook op 26 mei. Ons feest gaat door in Hof Ten Bosse in Heusden-Destelbergen...
hey hallomijn schattie en ik trouwen ook op 26 mei volgend jaar.en dit in Blankenberge. Feest gaat door in 't Boldershof in Oostkamp.Vele groetjes en veel succes en plezier met het organiseren!!Nathalie
Hey!Wij trouwen ook op 26 mei 2007 en wij gaan feestvieren in het Hof van Nazareth in Lier. Ik kan al bijna niet meer wachten! Evi
Hoi hoi,En ook wij trouwen op 26 mei 2007. Het feest gaat door in zaal Straffe Kost te StekeneGroetenSofie en Koen
Hey allemaal,Wij trouwen ook op 26 mei 2007.Het feest gaat door in het Kasteel van Saffelaere.Veel succes met de voorbereidingen!Groetjes, Sissi
amaiamai ik wist niet dat we met zovelen waren voor die datum. Hebben jullie al veel gedaan? Ik sta in het onderwijs en heb dus 2 maanden vakantie gehad en heb die gebruikt om al zoveel mogelijk op te zoeken en vast te leggen...Groetjes, Valérie
Hey Valérie,Bij ons liggen de zaal, de kerk, fotograaf, ceremoniemeester en vervoer vast.We hebben een optie bij een dj.Het gemeentehuis kan pas 6 maand op voorhand.Verder ben ik heel wat ideëen aan het verzamelen voor uitnodigingen, misboekje,...Oh ja, mijn kleed heb ik ook al, maar dat was omdat ik er een mooi gezien had in de etalage. Het is van de nieuwe collectie en ik mag nog verwisselen als de volledige nieuwe collectie er is.Groetjes, Sissi P.s. Wat hebben jullie al gedaan?
Hihi, druk bezette dag :)Wij trouwen op 23 mei 2006 voor de wet. (schriftelijk contact genomen met gemeentehuis maar nog geen reactie)Op 26 mei 2006 ceremonie gevolgd door feest.De feestzaal en fotograaf liggen al van februari vast. Verder hebben we al een proefdruk gemaakt van de uitnodigingen. Gastenlijst is opgesteld voor zowel receptie als avondfeest. Bruidsjurk gekozen. Ringen gekozen. Hebben geen dj maar verzorgen zelf de muziek tijdens het feest dus brengen hiervoor nu alles in orde.De moeilijkste opdracht komt nog nl: zelf ceremonie in elkaar steken aangezien we niet voor de kerk trouwen. Gelukkig hebben we nog even tijd :)Groeten
Bij ons ligt de zaal al vast van in april, daarna ook nog de dj, de fotograaf, het gemeentehuis en 1 van onze autootjes.Wij willen namelijk 3 specifieke autootjes die je niet bij een firma kunt huren en moeten dus op zoek gaan naar particulieren. 1 is al vastgelegd en een andere is mondeling vastgelegd.Verder weten we al 2 adressen van juwelenontwerpers voor onze ringen. Het was altijd al mijn droom om een gospelgroep in de kerk te hebben en dat is ook geregeld maar die Amerikaanse heeft het zo druk dat ze blijkbaar geen tijd heeft om een bevestiging of contract te sturen.Ik heb ook via internet naar uitnodigingen gezocht en ben nu bezig met gratis voorbeeldexemplaren aan te vragen.Qua teksten voor het misboekje heb ik ook al tamelijk veel verzameld (allemaal gevonden op internet).Trouwkleed zal ik pas in de herfstvakantie gaan kiezen.Groetjes, Valérie
wij trouwen in grimbergen en ons feest gaat door in de waerboom te groot bijgaardengroetjes vince en sharon