Terug naar overzicht
Wij gaan trouwen !
Op zaterdag 15 september 2012 zullen wij elkaar het Ja-woord geven om 13u00 in het gemeentehuis van ........
U bent vqn harte welkom om 16u45 op onze huwelijksceremonie in het .......... waar onze liefde bezegeld zal worden.
Aansluitend zullen wij om 18u00 het glas heffen op deze heugelijke gebeurtenis tijdens de receptie gevolgd door het avondfeest.
Gelegenheidsadres: ......., te ........
Angie ...... & Stijn ......straat. - gemeente
Apart kaartje/
Gelieve ons even te laten weten of u er op onze huwelijksceremonie en/of avondfeest bij kan zijn.
Graag uw bevestiging per mail op...... of telefonisch op..........voor.......... Vrijblijvende cadeautip: envelop + 1 ( win for live tekentje)
Heyhey,Ziet er goed uit!Ik weet alleen niet echt goed waarom je met een apart kaartje werkt?Wij hebben ook aparte kaartjes maar dit is omdat er op de uitnodiging enkel gesproken wordt van de wet en de kerk. Alle info over de receptie en het avondfeest plaatsen wij op de aparte kaartjes omdat niet iedereen die een uitnodiging krijgt voor de ceremonie, ook gevraagd is voor de receptie of het avondfeest.In jullie geval is iedereen blijkbaar wel gevraagd (of zo lijkt het toch als ik de uitnodiging lees :-)), dus waarom voorzien jullie dan nog een apart kaartje? Ik zou dan alles op de uitnodiging zetten, gaat jullie ook wat centjes besparen ;-).Groetjes!Evelien
Ziet er goed uit. Maar twee correcties: "vqn" --> wordt waarschijnlijk "van"?En volgens mij is het "heuglijke" en niet "heugelijke"...
Zoals Evelien, vind ik het aparte kaartje ook overbodig bij jullie als iedereen naar alles mag komen. Daarnaast zou ik niet met "zullen" of "zal" werken. Bij ons staat er : "op 9 juni geven wij elkaar het ja-woord om 15u in de [locatie]"Ik vind die zullen een beetje overbodig.
Ik weet niet of je van plan bent dat lettertype te gebruiken, maar ik vind het echt moeilijk leesbaar, mooi lettertype dat wel. Ben het ook eens met Evelien.
Bedankt voor de feedback.Bij ons is inderdaad iedereen uitgenodigd. De reden van het aparte kaartje is gewoon dat dit al bij de uitnodiging hoort. http://www.buromac.be/vl/la-vie-en-rose?oper=detail,kaart_id=3635 Via deze link kan je de uitnodiging zien. Het aparte kaartje is vastgemaakt met het strikje aan de binnenzijde van de uitnodiging. @ An: zonder "zullen" klinkt het inderdaad beter.Groetjes Angie
Ah vandaar :-).Ik zou persoonlijk dan enkel de cadeautip (misschien wel omgevormd tot een langer tekstje ;-)) op het aparte kaartje zetten, maar dat is natuurlijk jullie keuze ;-).Groetjes!Evelien
De tekst zelf vind ik heel leuk maar eigenlijk ook echt erg onleesbaar. Misschien eens kijken naar een ander toch leuk maar leesbaarder type?Veel succesxxx, Vicky
Hoi,Wij hebben precies hetzelfde lettertype en het is heel leesbaar op de kaartjes hoor. Het is dan ook wel wat groter dan hier op het forum. Dat je vrijblijvende cadeautip hebt geschreven, vind ik heel sympathiek. Meestal staat er cadeautip. Bij ons ook eigenlijk. Jammer dat ze al gedrukt zijn, anders had ik het gedaan zoals jullie.Waar ik wel persoonlijk moeite mee heb zijn de vele uitdrukkingen: elkaar het ja woord geven, de liefde bezegelen, het glas heffen,... en dat allemaal in drie zinnen. Dat is voor mij te veel van het goede. Ik zou de uitdrukking kiezen die je t liefst hoort (heel eventueel twee) en voor de rest echt schrijven wat je gaat doen. Maar dat is maar een tip hoor.Heugelijke/Heuglijke inderdaad eens opzoeken.groetjesElke