Nu Online
Momenteel zijn er 294 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dessertenbuffet/ taart

24-4-2012 7:26:54

hoi iedereen

wij geven geen groot avondfeest op ons huwelijk maar wel een soort van foute fuif. met wa vingerhapjes en wa belegde broodjes en zo voor de kleine honger

toch hadden wij graag ergens in de avond alle lichten gedoofd om dan een tafel met dessertenbuffet of een taart te laten binnenkomen met het nodige 'vuurwerk' op een leuk muziekje

weet er iemand een traiteur waar je enkel en alleen dit kunt bestellen? liefst omgeving waasland

groetjes

inge

Inge
10-11-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 884

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik24-4-2012 11:37:59

Hoi Inge,

Ik zou eerder bij een bakker langsgaan,denk dat je daar rapper gesteld geraakt dan bij een traiteur. En zijn er zo geen bakwinkeltjes bij jullie die zo'n mooie glazuurtaart kunnen maken?

Ik ben van de kempen dus kan je niet helpen met adresjes..

Groetjes

tine
14-8-2010
 Meld misbruik24-4-2012 11:40:30

in grembergen bij dendermonde heb je traiteur dirk en andrea scheirs, daar ga je zeker terecht kunnen voor dessertenbuffet. al verschillende keren mee gewerkt, altijd super verzorgd en lekker!

heidi

Meld misbruik24-4-2012 15:53:34

www.traiteurdeverleiding.be (opwijk), zeer ruim assortiment

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...