TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
tamara 7/9/2012
|
24-4-2012 8:45:03
zit ook met zo een situatie, maar dan voor de communie van mijn dochter, mijn grootmoeder en tantes komen niet omdat mijn ma in ruzie ligt met mijn moeder, ze moeten daarvoor niet samen zitten, gewoon aanwezig zijn voor mijn dochter, dus ik denk dat ik mijn grootmoeder dus ook niet moet verwachten op onze trouw :-(
|
|
Wendy
28-9-2012
|
24-4-2012 10:41:00
Is hier ook zo'n situatie en dan nog wel langs beide kanten. Langs m'n vaders kant is er ook een tante die niet meer overeenkomt met haar broer en zus. Bij m'n vriend zowel langs vader kant als langs moeders kant waar wel iemand is die niet met de andere overeenkomt. Wij nodigen ook iedereen uit en wie komt komt, wie niet komt, welja pech, zij missen een (hopelijk) geweldig feest. Komt nog eens bij dat ik 2 weken geleden een enorme aanvaring heb gehad met m'n schoonmoeder (heeft me van int begin nooit echt aanvaard ) en sindsdien niet meer gehoord of gezien. Tja, familie kunt ge niet kiezen hé.
|
|
Nicky
1-1-2023
|
24-4-2012 10:45:13
Ik zou me er niets van aantrekken.. Deel het moment met mensen die echt voor JULLIE komen. Dat zijn de enige mensen die oprecht gelukkig zijn voor jullie.
|
|
sarah
3-8-2013
|
24-4-2012 12:07:38
Bij mij is het ook zo'n gezellige boel
stiefvader en bompa (langs mama kant) : als u vader komt kom ik niet Nonkel: ik wil ni aan zelfde tafel zitte als men broer zenne
enz enz
Dus na veel wenen besluit ik nu: als ge mij ni graag genoeg ziet om ene dag de vrede te beware dan heb ik liever dat je niet komt. Momenteel denk ik ook dat als er de dag zelf ruzie is dat ik de ruziemakers gewoon buiten zet wie dat dan ook op dat moment is...
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|