Terug naar overzicht
Leuk hé!Wij hebben ringen thuis liggen en elke morgen doe ik de lade open om te kijken en ik wil zo oooooooo zo graag aandoen :-)succes vanavond!
Oh spannend...jullie hebben dus heel unieke ringen?Eigen ontwerp?Leuk leuk!! :-)groetjes!
http://www.juweelontwerpster.be/creaties_trouwringen.ht... Is inderdaad een eigen ontwerp dus toch wat spannend hé... De link hierboven geeft een idee
Oh amai Nany, héél mooi! Echt waar!Dat was ook zo mijn eerste idee voor een trouwring...met structuur in en dan zo paar steentjes...vind het ook echt heel knap!Maar ik draag mijn verlovingsring al aan de linkerkant (ringvinger)...en dat is een fijnere stijl met steentjes...dus heb dan toch maar een trouwring gekozen die ik er bij kan dragen.Maar jullie ringen zullen echt prachtig zijn!groetjes
*NanCy dus :-)
Hey Nancy, wij mogen 2 mei gaan om onze ringen gaan te passen en waarschijnlijk mee nemen! ben ook super-benieuwd want bij de vorige pas zaten de steentjes nog niet in mijn ring. ook mijn verlovingsring werd gewijzigd naar de kleur van mijn trouwring en dan kan ik deze eindelijk terug aan doen! ben ook aan het aftellen!veel succes nog!
Had het wel begrepen hoor :-))Ik heb één voordeel Sandra,ik heb geen verlovingsring dus daar moest ik niet naar kijken...Ik heb al zoveel mooie ringen en ik heb mijn ventje gevraagd dus daarom geen verlovingsring Maar het is wel het mooiste als je er één hebt dat het een mooi geheel is hé..Heb jij je ringen al thuis?Groetjes
Oh leuk...het moet niet altijd de man zijn die de vrouw vraagt é :-)!Ja, nu is het 1 geheel...zelfde stijl van steentjes...en veel bling bling dus op 1 vinger :-).Mijn liefje zei zo 'amai...gij hebt wel nen hele dure vinger' :-).Ik heb ze nog niet thuis...zou eens moeten bellen want zijn al begin februari gekozen...groetjes!
Even update van gisterenavond:ringen zaten perfect,nu heb ik de plaats van de steentjes nog gekozen dus nog enkele weken wachten nu...Heb 1 grote steen als symbool van men ventje en 2 kleinere steentjes erbij als symbool voor onze 2 zoontjes Groetjes van een content bruidje
Super! 'vind ik leuk'!Symbolisch ook heel mooi!Nog eventjes afwachten nu...groetjes!