Nu Online
Momenteel zijn er 294 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ringen passen vanavond!

24-4-2012 10:03:19
Even mijn vreugde delen,gisteren telefoon gehad van de juwelenontwerpster dat onze ringen klaar zijn om te gaan passen. De steentjes zitten er nog niet op,dat kunnen we dan vanavond nog bepalen waar die gaan komen...

De pasringen vorige keer waren te klein dus het is toch wel spannend of het mooi gaat zijn aan onze vingers hé

Van mij mag het rap half 7 zijn

Groetjes

nancy
14-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 605

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik24-4-2012 10:11:36

Leuk hé!
Wij hebben ringen thuis liggen en elke morgen doe ik de lade open om te kijken en ik wil zo oooooooo zo graag aandoen :-)

succes vanavond!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik24-4-2012 10:12:29

Oh spannend...jullie hebben dus heel unieke ringen?
Eigen ontwerp?
Leuk leuk!! :-)

groetjes!

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik24-4-2012 10:18:15

http://www.juweelontwerpster.be/creaties_trouwringen.ht...

Is inderdaad een eigen ontwerp dus toch wat spannend hé... De link hierboven geeft een idee

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik24-4-2012 10:24:02

Oh amai Nany, héél mooi! Echt waar!
Dat was ook zo mijn eerste idee voor een trouwring...met structuur in en dan zo paar steentjes...vind het ook echt heel knap!
Maar ik draag mijn verlovingsring al aan de linkerkant (ringvinger)...en dat is een fijnere stijl met steentjes...dus heb dan toch maar een trouwring gekozen die ik er bij kan dragen.

Maar jullie ringen zullen echt prachtig zijn!

groetjes

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik24-4-2012 10:24:15

*NanCy dus :-)

winnie
1-9-2012
 Meld misbruik24-4-2012 10:57:37

Hey Nancy, wij mogen 2 mei gaan om onze ringen gaan te passen en waarschijnlijk mee nemen! ben ook super-benieuwd want bij de vorige pas zaten de steentjes nog niet in mijn ring. ook mijn verlovingsring werd gewijzigd naar de kleur van mijn trouwring en dan kan ik deze eindelijk terug aan doen! ben ook aan het aftellen!
veel succes nog!

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik24-4-2012 10:57:55

Had het wel begrepen hoor :-))

Ik heb één voordeel Sandra,ik heb geen verlovingsring dus daar moest ik niet naar kijken...Ik heb al zoveel mooie ringen en ik heb mijn ventje gevraagd dus daarom geen verlovingsring

Maar het is wel het mooiste als je er één hebt dat het een mooi geheel is hé..Heb jij je ringen al thuis?

Groetjes

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik24-4-2012 11:04:42

Oh leuk...het moet niet altijd de man zijn die de vrouw vraagt é :-)!
Ja, nu is het 1 geheel...zelfde stijl van steentjes...en veel bling bling dus op 1 vinger :-).
Mijn liefje zei zo 'amai...gij hebt wel nen hele dure vinger' :-).
Ik heb ze nog niet thuis...zou eens moeten bellen want zijn al begin februari gekozen...

groetjes!

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik25-4-2012 9:22:34

Even update van gisterenavond:ringen zaten perfect,nu heb ik de plaats van de steentjes nog gekozen dus nog enkele weken wachten nu...Heb 1 grote steen als symbool van men ventje en 2 kleinere steentjes erbij als symbool voor onze 2 zoontjes

Groetjes van een content bruidje

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik25-4-2012 9:50:09

Super! 'vind ik leuk'!
Symbolisch ook heel mooi!
Nog eventjes afwachten nu...

groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...