Terug naar overzicht
Hoi lieve Ulrike,Bedankt voor je lieve berichtje!Ik trouw ook aanstaande zaterdag en de weersvoorspellingen zijn inderdaad niet top...Het is de afgelopen 2 weken dat ik 't weer opvolg wel al 10x veranderd dus ik wacht nog even af! We hebben gelukkig een locatie voorzien waar zowel binnen als buiten foto's genomen kunnen worden!Ik wens jou ook een fantastische trouwdag toe en kijk al uit naar je verslag je!!Veel liefs xxxx
Ja, die weersvoorspellingen, om ZIEK van te worden!Niet te doen, ik volg ook alles op meteovista en het veranderd daar per uur... :pKben zelfs al beetje verslaafd geworden aan die website :pDus, ik denk dat we maar vrijdag zeker zullen weten hoe of wat :-/Vele groetjesUlrike
Hey Ullrike,Verzorg je nog goed zodat je verkoudheid snel beter is!Geniet van de schieting en geniet van die laatste aftel momentjes :-).Ik hoop op niet te slecht weer zaterdag!Geniet er super hard van!! Zon of geen zon, jullie zullen stralen!groetjes
Aan beiden: GENIET, GENIET, GENIET!
Ulrike, geniet van jullie dag en alvast woohoo proficiat! Laat eens weten hoe de samenwerking met Patrick was!
Patrick? :D
Hadden jullie ook niet Patrick Schoonbaert voor ceremoniemeester?
Nee :) Wij hebben een andere ceremoniemeester :DNu, kga de samenwerking met den onzen ook eens laten weten :D
Whoops foutje - nu soit - we kijken sowieso uit naar je verslagje!
Ik trouw ook aanstaande zaterdag! Ik ga wel voor een intiem feestje, maar heb toch ook al zenuwen hoor! Hoop ook op beter weer, heb het ook al tientallen keren gecheckt maar veranderd idd steeds!Aan alle bruidjes voor zaterdag, maak er een onvergetelijke dag van SPANNEND
Voor ons is het zaterdag ook D-day :) ik ben ook elke dag meermaals op de weersites aan t kijken, maar t wijzigt toch zo vaak, dus eigenlijk zullen we gewoon moeten afwachten en er van genieten zaterdag, wat het weer ook geeft... dit is ten slotte maar bijzaak hé :D (zijn mijn verstand, maar ik zelf, stress stress :))Geniet ervan allemaal!! wij zullen hetzelfde doen!
Voor ons is het ook feest zaterdag! Duimen allemaal dat de zon van de partij is en dat de regen beslist om ergens anders te vallen!Ik wens ook iedereen alvast dikke proficiat, een spetterende trouwdag en heel veel fun toe!xxxx
Wij duimen mee voor het zonnetje!Allemaal heel veel succes en genieten ladies!!!dikke kus, Vicky
2 dagen en 13 uur ladies!!!!!!!
!!