Nu Online
Momenteel zijn er 265 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De laatste loodjes... :-/

24-4-2012 10:57:06
Hoi lieve bruidjes,

Wij leven momenteel naar onze trouwdag toe aanstaande zaterdag.
Jammer genoeg is het thuis niet allemaal 'peis en vree'...
Ik heb vooral zelf heel veel voor de trouw gedaan, mijn partner heeft niet al te veel moeten doen.
Mijn vriend heeft nl. een drukke job en de laatste maand(en) heeft hij heel lange dagen gedraaid.
Ik heb er nooit een probleem mee gehad en begrijp dat hij moe is als hij 's avonds thuis komt. Maar de afgelopen weken moesten er nu eenmaal knopen worden doorgehakt en moest ik hem af en toe 'lastigvallen' met een aantal probleempjes die de kop opstaken. De laatste week voor onze trouw is het bij ons niet zo gezellig thuis...
Hoewel mijn vriend vaak zegt dat hij enorm uitkijkt naar onze dag, vindt hij ook dat ik teveel 'zaag' over de trouw.
We zijn echter op het punt gekomen dat er nu eenmaal nog een paar zaken afgesproken moeten worden voor zaterdag, het is tenslotte wel onze trouwdag he?? Ik begin zelf een beetje stress te krijgen (waardoor ik ook korter reageer soms), slaap slecht en het **weer helpt ook niet om mijn gemoed te bedaren... :-(
Ik hoop voor zaterdag nog wel wat gezellige momenten met mijn vriend te hebben.

Pff, herkent een ander bruidje dit een beetje? Ik ga vooral enorm blij zijn als de dag eindelijk is begonnen!

Veel liefs xx

Bruidje
28-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 639

Ulrike
28-4-2012
 Meld misbruik24-4-2012 11:02:37

Hoi!

Hier ook zaterdag onzen 'big day'
En ik herken het verhaal volledig hoor :)
Het enige wat hij gedaan heeft is zijn eigen kostuum kiezen maar ik heb er zelfs nog de afspraken voor moeten maken ;)

Nu ook, morgen schieting bij ons en hij was kwaad dat ik in de zetel zat terwijl hij de frigo's aan het vullen was... Tjah, 'welcome to my world', ik ben al een jaar alles alleen aan het doen :)

Ik probeer er aan te werken van niet te kort te reageren maar het is soms zoooo moeilijk om mijn woorden terug in te slikken!

Hopelijk woensdagavond nog een leuke avond en zaterdag een volledige suite met een glimlach :D voor mij zal dat al héél wat goedmaken!

En dat kutweer... tjah... daar lig ik al nachten van wakker maar het zal er niets aan veranderen hoor :) believe me, het zullen ook mooie foto's worden en foto's met een paraplu zullen niet lelijk staan ;) Jullie kunnen het zonnetje spelen die dag!!

vele groetjes en succes!

Ulrike

Tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik24-4-2012 12:34:49

Hoi,

Mijn Weddingplanner heeft mij hiervoor gewaarschuwd.
Dat ik moet opletten dat ik de week voor de trouw rustig kan blijven tegenover mijn vriend, en dat we goed en rustig communiceren in die week.
Ik regel ook alles zelf, alle contacten met onze Weddingplanner ook, en moet bij mijn vriend ook niet te veel afkomen.
Nu, probeer gewoon te genieten van deze week nog, ik hoop mee op goed weer.
Vergeet niet waarom het is dat jullie trouwen, kijk eens lief in zijn ogen en word maar lekker rustig.
Geniet van elkaar nog deze week en probeer de knopen op een rustige manier door te hakken.
Alvast een fijne trouwdag zaterdag! Ik heb heel aak je berichtjes gevolgd, dus vind het eigenlijk wel een beetje spannend dat jouw dag er al is!
Vele groetjes en toegewenst!
Tiffanie

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik24-4-2012 16:07:26

@ Tiffanie : bedankt voor je reactie!
Ik heb het mijn berichtje blijkbaar 2x gepost en ik heb inmiddels te horen gekregen dat er heel wat bruidjes in 'dezelfde situatie' zitten. Enige discussie is denk ik niet te vermijden bij het plannen van iets belangrijks. Ik heb jouw berichtjes ook altijd gevolgd, het zal ZO zomer zijn zenne!! Bereid jullie trouwdag nog maar goed voor. Mijn vriend en ik zijn 1j4m verloofd geweest en het is voorbijgevlógen! xx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...