Terug naar overzicht
Hoi!Hier ook zaterdag onzen 'big day'En ik herken het verhaal volledig hoor :)Het enige wat hij gedaan heeft is zijn eigen kostuum kiezen maar ik heb er zelfs nog de afspraken voor moeten maken ;)Nu ook, morgen schieting bij ons en hij was kwaad dat ik in de zetel zat terwijl hij de frigo's aan het vullen was... Tjah, 'welcome to my world', ik ben al een jaar alles alleen aan het doen :)Ik probeer er aan te werken van niet te kort te reageren maar het is soms zoooo moeilijk om mijn woorden terug in te slikken! Hopelijk woensdagavond nog een leuke avond en zaterdag een volledige suite met een glimlach :D voor mij zal dat al héél wat goedmaken!En dat kutweer... tjah... daar lig ik al nachten van wakker maar het zal er niets aan veranderen hoor :) believe me, het zullen ook mooie foto's worden en foto's met een paraplu zullen niet lelijk staan ;) Jullie kunnen het zonnetje spelen die dag!!vele groetjes en succes!Ulrike
Hoi, Mijn Weddingplanner heeft mij hiervoor gewaarschuwd. Dat ik moet opletten dat ik de week voor de trouw rustig kan blijven tegenover mijn vriend, en dat we goed en rustig communiceren in die week. Ik regel ook alles zelf, alle contacten met onze Weddingplanner ook, en moet bij mijn vriend ook niet te veel afkomen. Nu, probeer gewoon te genieten van deze week nog, ik hoop mee op goed weer. Vergeet niet waarom het is dat jullie trouwen, kijk eens lief in zijn ogen en word maar lekker rustig. Geniet van elkaar nog deze week en probeer de knopen op een rustige manier door te hakken. Alvast een fijne trouwdag zaterdag! Ik heb heel aak je berichtjes gevolgd, dus vind het eigenlijk wel een beetje spannend dat jouw dag er al is! Vele groetjes en toegewenst!Tiffanie
@ Tiffanie : bedankt voor je reactie!Ik heb het mijn berichtje blijkbaar 2x gepost en ik heb inmiddels te horen gekregen dat er heel wat bruidjes in 'dezelfde situatie' zitten. Enige discussie is denk ik niet te vermijden bij het plannen van iets belangrijks. Ik heb jouw berichtjes ook altijd gevolgd, het zal ZO zomer zijn zenne!! Bereid jullie trouwdag nog maar goed voor. Mijn vriend en ik zijn 1j4m verloofd geweest en het is voorbijgevlógen! xx