TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Els
1-4-2006
|
20-8-2006 14:07:37
toch geen dresscode op je uitnodiging? Misschien nog voor de suite, maar de rest mag toch wel dragen wat die wil zeker??
|
|
marissa
18-8-2006
|
20-8-2006 14:48:06
geen dresscode, iedereen zal zich heus wel mooi kleden als je een trouwfeest doet. Heb dat nog op geen enkele uitnodiging zien staan.
|
|
An
13-8-2005
|
20-8-2006 19:04:44
Hoi, Geen dresscode op de uitnodiging, maar wel aan de mensen laten uitschijnen dat ze niet in short moesten komen.. De meesten weten zich wel te kleden hoor. Groetjes, An 13-08-05
|
|
ellen
23-9-2006
|
20-8-2006 22:15:51
Ik vind een dresscode ook not done. Dat is niet meer van deze tijd. De mensen weten heus wel dat ze zich deftig moeten kleden denk ik.
|
|
Saar
25-8-2006
|
21-8-2006 8:37:00
Hey Nele,
wij hebben dus wel een dresscode op de uitnodiging gezet want tegenwoordig heb je altijd mensen die anders toch in jeans komen, en dat wilden we liever niet. Als dresscode hadden wij: "feestkledij gewenst". dat vonden wij wel leuk klinken en helemaal niet oudbollig. Op die manier kan iedereen uitmaken wat hij feestelijk vindt, maar gaan de mensen tenminste moeite doen om eens iets anders/feestelijks aan te doen...
Bij ons zullen ook alle mannen in jaqcuet zijn dus verwachten we ook van ons volk dat ze wat moeite doen.
Vele groetjes,
Saar (25/08/06)
|
|
Lieve
1-9-2006
|
21-8-2006 9:42:24
Hey,
tja, het hangt er allemaal van af hoe chique je feest zal worden. Ik had ook graag alle mannen in pak gehad, maar aangezien wij een heel apart feest geven past het totaal niet in de stijl. Wij hebben dus geen dress code op de uitnodiging gezet, maar we hopen dat de mensen wel genoeg gezond verstand hebben.
De laatste tijd zijn er ook veel mensen die komen vragen wat wij verwachten en dat vind ik wel lief.
We zullen wel zien hoe ze opdagen hé.
Groetjes, Lieve
|
|
Wiese
28-7-2007
|
21-8-2006 10:33:55
Hoi
Wij gaan schrijven DRESS TO IMPRESS. Dit kan iedereen anders opvatten en is toch leuk en zo weten ze dat ze niet in hun jeans of jogging moeten komen.
Succes Ellen
|
|
Pietje
7-7-2005
|
21-8-2006 10:35:26
Hallo,
mensen vinden het helemaal niet erg als er een dresscode op de uitnodiging staat. Integendeel zelfs. Anders begint iedereen te bellen met de vraag wat ze aan moeten. Wij hadden ook "Feestelijk" en iedereen heeft wat meer moeite gedaan. Mijn vriendin deed dit niet en er kwamen mensen in jeans en tshirt naar het feest. Dus als je dit wilt vermijden: zeker dresscode vermelden.
|
|
Marjolijn
9-9-2006
|
21-8-2006 12:50:15
Wij hebben geen dresscode vermeld. Ik vind dit zelf overbodig. Mijn gevoel over het feest zal niet minder mooi zijn als er iemand in jeans komt. Ik vind het belangrijk dat men komt in de kledij waar men zich goed bij voelt.
groetjes,
marjolijn
|
|
Phyllis
|
21-8-2006 17:18:13
Hoi Nele,
wij hadden op onze uitnodiging de dresscode 'feestelijk' staan. Ik heb daar geen moment spijt van gehad. Mensen vragen je dan vaak wat je ermee bedoelt maar dan leg je dat gewoon even uit. Ik wou echt vermijden dat mensen in een jeans en versleten tshirt naar ons huwelijksfeest kwamen. Zeker op de locatie die wij hadden vond ik dat niet gepast. Plus, jij betaalt dus jij kiest! En euh dames, wees gerust, er aijn heus nog mensen die niet weten dat ze zich dienen op te kleden voor een trouwfeest!!
groetjes, Phyllis
|
|
Gerlinde
2-8-2008
|
22-8-2006 15:15:43
Of je een dresscode vermeld of niet daar moet je uiteindelijk zelf over beslissen, maar met wat Phyllis zegt ben ik niet akkoord.
het is niet omdat jij betaalt, dat je ook mag zeggen wat de mensen moeten dragen!
|
|
wendy
13-6-2012
|
23-8-2006 8:42:40
Hey Nele,
Wij hebben geen dresscode op de uitnodiging gezet omdat we willen dat de mensen kunnen komen in de kleding waar ze hun goed invoelen.
We hebben trouwens maar een paar keer de vraag gekregen wat de dresscode is. We hebben deze mensen gewoon verteld hoe we ons huwelijksfeest zien, maar dat we het vooral belangrijk vinden dat onze genodigden zich amuseren op ons feest.
Persoonlijk zou ik het ook niet leuk vinden dat ze me zouden verplichten om iets specifieks aan te doen. Een mens zal zich namelijk sneller amuseren in kledij waarin ze zich goed voelen. En dat vind ik toch belangrijk op een huwelijksfeest.
Hopelijk vinden jullie een oplossing waar jullie je allebei goed bij voelen.
Groetjes Wendy
|
|
Femke
12-8-2011
|
19-2-2011 20:45:30
Beste Nele,
wij gaan ook een dresscode zetten op onze uitnodigingen,
"summer chic" of "maffia". We willen in thema trouwen :) eens iets anders! Groetjes, Femke!
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|