Terug naar overzicht
Je kleed anderhalve maat te klein besteld? Huh?
Heb je een noodoplossing voor als't niet lukt? :/ Want anderhalve kledingmaat betekent al snel 10 kg vermageren he...
Ik heb nog even he! Nog 7 kilo te gaan, dat moét lukken! Ik ben nu al drie kilo kwijt door twee weken gewoon geen chocolade meer te eten. Als ik wat beweeg ben ik dat snel kwijt. Het is de kunst om de kilo's er ook af te houden :-)
Straf, op 2 weken 3 kg :) Mag'k dan eens een vraagje stellen? Van hoeveel kg kom je en waar wil je naartoe? :)
Ik zal dat even privé beantwoorden he ;-)
zou je mij ook even een pb sturen wil namelijk ook nog afvallen maar lukt niet ech tgoed
Gho, dat je zo drastisch te werk gaat :)Ik ben ook géén smalle, en ik zie dat ik tegen den trouw wel een kilotje afval en wat train voor strakkere spieren (dan mijn armen niet 'kwakken' enzo..)Maar 10 kg afvallen... Mijn ventje heeft me genomen MET extra kilo's.. en op onze dag wil ik zijn zoals ik ben..Ik begrijp wel dat je een overtollige kilotje kwijt wil..Maar je kleed enkele maten kleiner kopen.Ik hoop voor jou dat je het vol houd.Ik heb Body-styling gedaan en dat hielp heel goed.Alé Succes ermee